ارسال به دیگران پرینت

دستگیری قاتل سریالی هندی/ اعتراف به قتل بیش از ۵۰ راننده تاکسی

قاتل سریالی هندی پس از اعتراف به اینکه در قتل بیش از ۵۰ راننده تاکسی مشارکت داشته و جنازه های آن ها را در کانال های پر از کروکودیل انداخته توسط پلیس دستگیر شد در حالی که به صورت مشروط از زندان آزاد شده و در حال فرار به ایالتی دیگر بود.

دستگیری قاتل سریالی هندی/ اعتراف به قتل بیش از ۵۰ راننده تاکسی

یک پزشک- قاتل سریالی هندی پس از اعتراف به اینکه در قتل بیش از ۵۰ راننده تاکسی مشارکت داشته و جنازه های آن ها را در کانال های پر از کروکودیل انداخته توسط پلیس دستگیر شد در حالی که به صورت مشروط از زندان آزاد شده و در حال فرار به ایالتی دیگر بود. پیش از این، دِوِندر شارما متهم است که بین سال های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۴ بیش از هفت راننده تاکسی را به قتل رسانده و بههمین دلیل در شهر جایپور در استان شمالی راجستان به حبس ابد محکوم شده بود. بعد از آنکه شارما ۱۵ سال را در زندان گذراند، در ماه ژانویه و در سن ۶۲ سالگی به صورت مشروط و برای مدتی کوتاه از زندان آزاد شد. اما وقتی که مدت ۲۰ روز مرخصی مشروط او در ایالت راجستان به پایان رسید، شارما به زندان بازنگشت.

قاتل سریالی هندی

روز چهارشنبه گذشته و حدود ۶ ماه پس از پنهان شدن، پلیس هند شارما را در دهلی بازداشت کرد، جایی که همراه با یک زن بیوه زندگی می کرد، زنی که در چند ماه اخیر با او ازدواج کرده بود. بعد از بازجویی، شارما اعتراف کرد که شرایط و قوانین مرخصی مشروط خود را زیر پا گذاشته و خیال بازگشت به زندان را نداشته است. بر اساس گزارش پلیس دهلی، شارما اعترافات گسترده ای در مورد جنایت های گذشته اش داشته است. آقای شرما پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه با مدرک پزشکی سنتی، در سال ۱۹۸۴ کلینیکی را در یک بیمارستان در راجستان راه اندازی کرد و به مدت ۱۱ سال مدیریت این کلینیک را بر عهده داشت.

بعد از اینکه شارما بخش زیادی از پول هایش را در یک کلاهبرداری از دست داد، در یک برنامه فروش کپسول های گاز تقلبی مشارکت کرد. وی با تاسیس یک شرکت جعلی، رانندگان کامیون ها حامل کپسول های گاز را ردیابی و پس از قتل آن ها، کامیون ها و محموله آن ها را به انبارهای شرکت خود منتقل کرده و به فروش می رساند. در ادامه، وی وارد عرصه پیوند غیرقانونی کلیه شده و به همین دلیل در سال ۲۰۰۴ دستگیر شد. به گفته پلیس، وی پذیرفته که در دستکم ۱۲۵ مورد پیوند غیرقانونی کلیه مشارکت داشته و برای هر کدام بین ۶,۶۸۰ تا ۹,۳۵۰ دلار دریافت کرده است. این قاتل سریالی همچنین اعتراف کرده که با چند نفر دیگر پروژه ای مرگبار را در استان شمالی اوتار پرادش به انجام رسانده اند.

قاتل سریالی هندی

وی و همکارانش با کرایه کردن تاکسی های شهری در قالب مسافر، رانندگان را در محل هایی از پیش تعیین شده به قتل رسانده و در ادامه جنازه آن ها را در کانال های محل نگهداری از کروکودیل ها انداخته اند تا بدین ترتیب جنازه آن ها هیچگاه پیدا نشود. بعد از قتل رانندگان و خلاص شدن از دست جنازه هایشان، شارما تاکسی های آنان را به طرق مختلف به فروش رسانده و برای هر خودرو به طور متوسط ۲۷۰ دلار بدست آورده است. این قاتل سریالی در نهایت اعتراف کرده که مغز متفکر قتل بیش از ۵۰ راننده تاکسی در هند بوده است هر چند تنها به جرم قتل هفت نفر محاکمه و زندانی شده بود. شارما در سال ۲۰۰۸ و در حالی که تلاش داشت یک راننده تاکسی را به قتل برساند دستگیر شد. او گفته که بعد از رسیدن تعداد مقتولینش به ۵۰ نفر دیگر دست از شمارش برداشته و تعداد واقعی قربانیانش از دستش در رفته است.

منبع : روزیاتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه