ارسال به دیگران پرینت

حزب‌الله سفارت آمریکا را تهدید کرد

دقایقی پیش نیروهای ویژه عراق با همکاری آمریکا به مقر حزب الله و حشدالشعبی یورش بردند.

حزب‌الله سفارت آمریکا را تهدید  کرد

بامداد جمعه نیروهای آمریکایی با ۴۰ زره‌پوش و با حمایت نیروهای ویژه عراق به مقر فرماندهی تیپ  ۴۵ حشدالشعبی یورش بردند و تعدادی از اعضای حشد را بازداشت کردند!

کانال های تلگرامی وابسته به مقاومت دقایقی پیش از اتفاقات عراق لحظه به لحظه گزارش دادند که تمام گروه‌های مقاومت عراقی ۲۴ ساعت به آمریکایی ها فرصت دادند تا اعضای حشدالشعبی را آزاد کنند. که گویا در پی این تهدید برخی از آنها آزاد شده اند.

تصویر متعلق به منطقه سبز بغداد است

اخبار منتشر شده حاکی از آن است که نیروهای نجبا عراق به سمت منطقه سبز بغداد حرکت کردند. همچنین دیگر منابع خبری از عراق گزارش دادند که ابوفدک محمداوی جانشین ابومهدی وارد منطقه سبز بغداد شده است که در پی آن منطقه سبز بغداد (محل سفارت امریکا) به طور کامل بسته شد.

در پی این حمله گروه مقاومت اصحاب الکهف نزدیک به مقتدا صدر به رزمندگان خود آماده باش کامل داد.

گروه اصحاب الکهف هشدار داد اگر نیرو های دستگیر شده  کتائب حزب الله آزاد نشوند، سفارت آمریکا را مورد هدف قرار خواهد داد.

مقر نیرو ویژه توسط نیروهای ناشناس به تصرف درآمده که به نظر میرسد این اقدام در پاسخ به دستگیری فرماندهان الحشدالشعبی توسط آمریکا با کمک نیروی ویژه عراق است.

 یگان ضد تروریست عراق به فرماندهی سرلشکر عبدالوهاب الساعدی اعلام کرد به اطلاعاتی درباره حمله قریب الوقوع به فرودگاه بغداد دست یافته و بعد از همکاری با سازمان اطلاعات و کشف محل، ۱۳ تن را دستگیر کرده است.

در پی اتفاقات بامداد جمعه و همزمان با دستگیری فرماندهان حشدالشعبی توسط تروریست‌های آمریکایی گروهی ناشناس بنام یاران سردار سلیمانی اعلام موجودیت کرد.

همچنین کانال اخبار سوریه نیز گزارش داد: در پی ربایش 4 تن از فرماندهان و اعضای تیپ 45 حشدالشعبی (گردان‌های حزب الله) توسط نیروهای مشترک امریکایی و یگان ویژه مبارزه با تروریسم عراق (زیر نظر مستقیم آمریکایی‌ها) اوضاع در بغداد متشنج شده است. کلیه گروه‌های حشد و مقاومت آماده باش اعلام کردند. ظاهرا هر 4 نفر آزاد شده‌اند، ولی اوضاع عراق امنیتی و ناآرام گزارش شده است.

کانال تلگرامی العربیه مدعی شده است که این تصویر از لحظه‌ بازداشت یکی از نیروهای کتائب است.

 

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه