ارسال به دیگران پرینت

رییس جمهور قزاقستان | نظربایف به ویروس کرونا مبتلا شد

آزمایش کرونای نورسلطان نظربایف رییس جمهور قزاقستان مثبت اعلام شد.

  رییس جمهور قزاقستان | نظربایف به ویروس کرونا مبتلا شد

نورسلطان نظربایف ۷۹ ساله، رییس جمهور قزاقستان به کرونا مبتلا شد و در حال حاضر در قرنطینه به سر می‌برد.

از زمان شیوع ویروس کرونا در چین و همه گیری آن در سطح جهان، شمار مبتلایان به صورت روزانه در حال افزایش است. در این نوشتار از آخرین آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا در شماری از کشورهای جهان طی 24 ساعت گذشه مطلع خواهید شد.

در همین خصوص شمار مبتلایان در افغانستان با افزایش ۶۵۸ نفری به ۲۷.۵۳۲ نفر و تعداد فوتی‌ها با افزایش ۴۲ نفری به ۵۴۶ تن رسیده است.

تعداد مبتلایان در روسیه نیز با افزایش ۷۷۹۰ نفری از ۵۶۱ هزار نفر عبور کرد و تعداد فوتی‌ها با افزایش ۱۸۲ نفری به ۷۶۶۰ تن رسید.

در هند نیز شمار مبتلایان با افزایش بی‌سابقه ۱۲.۸۸۱ نفری به مرز ۳۶۷ هزار نفر و تعداد فوتی‌ها با افزایش ۳۳۴ نفری به ۱۲.۲۳۷ تن رسیده است.

در همین حال اوضاع آمریکا که به لحاظ شمار مبتلایان و تعداد مرگ ومیر ناشی از کرونا در صدر کشورهای جهانی قرار دارد، همچنان رو به وخامت است. با وجود صعودی شدن ابتلا در چندین ایالت این کشور، ترامپ گفته برنامه‌ای برای بازگرداندن محدودیت‌ها ندارد.

تعداد مبتلایان در برزیل نیز با افزایش ۳۲۱۸۸ نفری از ۹۵۵ هزار نفر عبور کرد و تعداد فوتی‌ها با افزایش ۱۲۶۹ نفری به ۴۶.۵۱۰ تن رسید.

چین طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۸ مورد جدید ابتلا را شناسایی کرد که ۲۱ مورد آن مربوط به پکن بوده است. مقام های چینی می‌‌گویند با وجود شیوع کرونا در پایتخت، قصد ندارند پکن را همانند «ووهان»، کاملاً قرنطینه کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه