ارسال به دیگران پرینت

کارزار انتخاباتی ترامپ: سی‌ان‌ان باید به‌خاطر نظرسنجی‌اش عذرخواهی کند!

کارزار انتخاباتی ترامپ از شبکه خبری سی‌ان‌ان خواست از برگزاری یک نظرسنجی که نشان از پیش افتادن جو بایدن، رقیب دموکرات او در انتخابات پیش رو دارد، عذرخواهی کند.

کارزار انتخاباتی ترامپ: سی‌ان‌ان باید به‌خاطر نظرسنجی‌اش عذرخواهی کند!

 به نقل از روزنامه انگلیسی ایندیپندنت، کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا از شبکه خبری سی‌ان‌ان خواست به خاطر برگزاری یک نظرسنجی و انتشار نتایج آن که حاکی از پیش افتادن جو بایدن، رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری آمریکا است عذرخواهی کند.

این نظرسنجی نشان می‌داد جو بایدن، معاون سابق باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا با اختلاف ۱۴ درصدی از ترامپ، رقیب جمهوری‌خواه خود پیش افتاده است و همچنین میزان تایید عملکرد ترامپ را ۳۷ درصد نشان می‌داد که کمترین میزان از ژانویه ۲۰۱۹ محسوب می‌شود.

۵۵ درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفته بودند که اگر انتخابات همین امروز برگزار شود به بایدن رای می‌دهند و تنها ۴۱ درصد گفته بودند که رایشان رئیس‌جمهور فعلی آمریکاست.

کارزار انتخاباتی ترامپ در نامه‌ای به رئیس شبکه خبری سی‌ان‌ان ادعا کرده است که این نظرسنجی با هدف گمراه کردن افکار عمومی آمریکا و با یک پرسشنامه جهت‌دار و همچنین نمونه‌گیری نامناسب طراحی شده است.

مقامات سی‌ان‌ان می‌گویند این اولین بار در ۴۰ سال گذشته است که سی‌ان‌ان به‌خاطر اینکه یک سیاستمدار از نتیجه نظرسنجی آن خوشش نیامده به اقدام قانونی تهدید می‌شود!

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه