ارسال به دیگران پرینت

ادامه کار در معدن طلای روسیه باشیوع کرونا

تاکنون ۸۸۶ تن از کل ۶۰۰۰ تن کارکنان این معدن به ویروس کرونا آلوده شده‌اند. تست کرونای صدها تن از کارگران و کارکنان مهمترین معدن طلای روسیه در سیبری مثبت شده است اما کار این معدن همچنان ادامه دارد.

ادامه کار در معدن طلای روسیه باشیوع کرونا

به نقل از یورونیوز؛ شیوع ویروس کرونا در میان کارکنان معدن المپیادای روسیه چنان وسیع بوده که ارتش روسیه وارد کار شده و به دستور مستقیم ولادیمیر پوتین،‌ رئیس جمهوری این کشور، یک بیمارستان صحرایی ۱۰۰ تخت‌خوابی در نزدیکی این معدن احداث کرده است.

واحد‌هایی از ارتش و نیز تعدادی از کادر پزشکی این نهاد به محل معدن المپیادا گسیل شده‌اند. تاکنون ۸۸۶ تن از کل ۶۰۰۰ تن کارکنان این معدن به ویروس کرونا آلوده شده‌اند. معدن المپیادای روسیه اهمیتی استراتژیک برای این کشور دارد و بنابرین فعالیّتش بی‌چون‌و‌چرا ادامه پیدا کرده است.

شیوع کرونا در جمهوری داغستان

از سوی دیگر وضعیت بیمارستان‌ها در جمهوری داغستان روسیه نیز بحرانی است. از آنجا که تست کرونا در داغستان موجود نیست کارشناسان می‌گویند رقم رسمی ۳۵۰۰ مبتلا در این کشور کوچک از واقعیت فاصله دارد. این درحالی است که مقامات محلی اعلام کرده‌اند اخیرا ۷۰۰ مرگ در اثر «تنگی نفس» داشته‌اند.

گرچه روسیه پنجشنبهٔ گذشته رکورد مرگ ۱۳۵ تن در یک روز را در اثر بیماری کووید-۱۹ ثبت کرد اما شمار رسمی جان‌باختگان این بیماری در روسیه، به نسبت دیگر کشورها بسیار پایین است. تا کنون بیش از ۳۰۰ هزار نفر در روسیه به ویروس تازهٔ کرونا مبتلا شده‌اند.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه