ارسال به دیگران پرینت

نخست وزیر کانادا:

جهان پس از کرونا حتی در صورت کشف واکسن آن، تغییر خواهد کرد.

نخست وزیر کانادا روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت جهان پس از کرونا حتی در صورت کشف واکسن آن، تغییر خواهد کرد. وی اضافه کرد که تابستان امسال مانند تابستان‌های گذشته نخواهد بود و اگر چه نمی‌توان مانع از بیرون رفتن مردم شویم اما دولت باید به آنها کمک کند که این موضوع را با امنیت انجام دهند.

جهان پس از کرونا حتی در صورت کشف واکسن آن، تغییر خواهد کرد.

«جاستین ترودو» نخست وزیر کانادا روز پنجشنبه گفت کانادایی‌ها باید قبول کنند که حتی در صورتی که واکسن ویروس کرونا کشف شود، جهان تغییر خواهد کرد.

وی که در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد از شهروندان کانادایی خواست تا خود را با معیارهای جدیدی که نیازمند رفتارهای متعادل است تطبیق دهند.

ترودو در ادامه سخنانش گفت: «باید درک کنیم که اوضاع در این جهان حتی پس از پایان شیوع کرونا و حتی پس از کشف واکسن ویروس کووید-۱۹ تغییر خواهد کرد و یکی از آنها، بروز تغییرات در جامعه ما خواهد بود و اصلاحاتی روی خواهد داد.»

وی اضافه کرد که تابستان امسال مانند تابستان‌های گذشته نخواهد بود و اگر چه نمی‌توان مانع از بیرون رفتن مردم شویم اما دولت باید به آنها کمک کند که این موضوع را با امنیت انجام دهند.

این سخنان ترودو در حالی مطرح می‌شود که اکثر ایالت‌های کانادا محدودیت‌های اعمال شده به دلیل شیوع ویروس کرونا را متوقف کرد و در راستای از سرگیری بیشتر فعالیت‌های اقتصادی حرکت می‌کند. همچنین با گرم شدن هوا تعداد بیشتری از مردم از منازل خود بیرون آمده‌اند.

بر اساس آخرین آمار تعداد مبتلایان به کرونا در کانادا حدود ۷۳ هزار نفر و تلفات این ویروس در این کشور حدود ۵ هزار و ۵۰۰ نفر بوده است.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه