ارسال به دیگران پرینت

مقام اسرائیلی: «زلزله ایتالیا» عذابی الهی در پی رأی این کشور در یونسکو بود!

معاون وزیر خارجه رژیم صهیونیستی می‌گوید، زلزله اخیر ایتالیا عذابی الهی بود که به دلیل رأی این کشور در یونسکو به نفع فلسطین، بر سر ایتالیا نازل شده است.

مقام اسرائیلی: «زلزله ایتالیا» عذابی الهی در پی رأی این کشور در یونسکو بود!

۵۵آنلاین :

«ایوب قرا» معاون وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شده زلزله اخیر ایتالیا عذابی الهی بوده که به دلیل رأی ایتالیا در یونسکو (که به نفع فلسطین بوده) بر سر این کشور نازل شده است.

روزنامه «لاستامبا» ایتالیا به این اظهارات پرداخته و افزوده است این صحبت یوسف قرا منجر به اختلافات سیاسی میان ایتالیا و اسرائیل شده است.

علیرغم اینکه سفارت اسرائیل در ایتالیا اعلام کرده اظهارات یوسف قرا فقط اظهاراتی شخصی بوده و نماینده موضع وزارت خارجه یا حکومت اسرائیل نیست، اما سخنان وی منجر به طوفانی سیاسی در میان افکار عمومی و طبقه سیاسی ایتالیا شده است.

«امانوئل فیانو» رهبر حزب اکثریت در پارلمان ایتالیا اعلام کرده «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی باید ایوف قرا را برکنار کند.

چهارشنبه شب گذشته بر اثر وقوع سه زلزله پرقدرت میان دو استان «مارکه و اومبریا» در مرکز ایتالیا، شماری از ساختمان‌ها ویران شد و نزدیک به 5 هزار نفر مجبور به ترک خانه‌های خود شده‌اند.

یونسکو چهارشنبه هفته گذشته طی جلسه رای‌گیری نهایی، پیش‌نویس قطعنامه‌ای که ضمن نفی هرگونه ارتباط مسیحیان و یهودیان با مجموعه مسجد الاقصی؛ آن بنا را «مکان مقدس مسلمانان» توصیف می‌کرد، تصویب نمود

ایتالیا یکی از کشورهایی بود که به این طرح رأی مثبت داد.

منبع : فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه