ارسال به دیگران پرینت

علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

کلاس اولی ها چند روز به مدرسه می روند؟

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: کلاس اولی ها حداقل یک روز در هفته با رعایت شیوه نامه ها به صورت گروهی در مدرسه حضور پیا می کنند و بعد وارد فضای شاد شوند.

کلاس اولی ها چند روز به مدرسه می روند؟

علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در حاشیه مراسم جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها اظهار ککرد: خوشحالم در شرایط متفاوت امروز با استقبال بی نظیر خانواده‌ها مواجه شدیم، امیدوارم با تمهید مقدمات و با کمک اولیاء زمینه بازگشایی آرام و تدریجی را فراهم کنیم. خانواده‌ها بیش از هر زمان دیگری نیاز به حضور دانش آموزان در مدارس را اعلام کردند.

وی افزود: اکنون پس از دو سال، زمینه حضور دانش آموزان در مدارس فراهم شده است. اگر قرار باشد شادی و نشاط به جامعه برگردد، باید زمینه حضور دانش آموزان در مدرسه را فراهم و در این راستا سلامت بچه‌ها را تامین و تضمین کنیم.

 

کلاس اولی ها چند روز به مدرسه می روند؟

 

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: سال تحصیلی را با شبکه شاد آغاز می‌کنیم اما برای پایه های اول ابتدایی دستور دادیم از آن جهت که حتما باید با معلمان آشنا شوند، با رعایت شیوه نامه ها به صورت گروهی و حداقل یک روز در مدرسه حضور یابند و بعد وارد فضای شاد شوند.

کاظمی با اشاره به سه گامی که برای بازگشایی مدارس طراحی شده است، گفت: در گام اول مدارس روستایی و عشایری و مدارس کم جمعیت به صورت حضوری بازگشایی می شوند که 45 هزار مدرسه را شامل می‌شود.

 

منبع : افکارنیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه