ارسال به دیگران پرینت

برگزاری مراسم در اماکن سربسته پیشوا همچنان ممنوع و غیرمجاز است

فرماندار پیشوا با اشاره به کاهش نگران کننده مراقبت‌های بهداشتی گفت: برگزاری مراسم در اماکن سربسته پیشوا همچنان ممنوع و غیرمجاز است.

برگزاری مراسم در اماکن سربسته پیشوا همچنان ممنوع و غیرمجاز است

حسین عباسی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر تنزل مراقبت‌ها و عادی‌انگاری کرونا وضعیت نگران کننده‌ای را ایجاد کرده و لازم است سطح مراقبت‌ها افزایش یابد اظهار داشت: علیرغم تأکیدات و توصیه‌ها و تأثیر فراوان ماسک زدن در جلوگیری از ابتلاء به بیماری متأسفانه خیلی از افراد ماسک نمی‌زنند و با این کار سلامت خود و دیگران را در معرض خطر قرار می‌دهند.

فرماندار پیشوا افزود: شرکت در تجمعات اعم از مجالس عزا، عروسی و دورهمی‌های خانوادگی و توجه نکردن به فاصله‌گذاری اجتماعی از جمله اقدامات خطرناکی است که این روزها در میان افراد جامعه دیده می‌شود.

وی گفت: عادی‌انگاری و کم‌توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی با توجه به سرایت‌پذیری ویروس می‌تواند شرایط را برای خانواده‌ها، کادر بهداشت و درمان، کسبه و سایر اقشار سخت‌تر نماید و به گفته متخصصان امر، ویروس جدید کرونا چندین برابر بیش از سایر ویروس‌ها قدرت انتقال داشته و متأسفانه کودکان را نیز درگیر می‌کند.

عباسی بیان داشت: در حال حاضر شهرستان پیشوا در شرایط قرمز قرار دارد و طبق روال، برگزاری مراسم، تجمعات و دورهمی‌ها باید منطبق بر دستورالعمل‌های بهداشتی بوده و برگزاری در اماکن سربسته همچنان ممنوع و غیرمجاز است.

فرماندار پیشوا افزود: از مردم و شهروندان پیشوایی درخواست می‌شود برای حفظ سلامت خود و دیگر افراد جامعه همچنان به استفاده از ماسک، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی پایبند باشند و دیگران را نیز به رعایت این موارد تشویق و ترغیب نمایند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه