ارسال به دیگران پرینت

سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی برای خط ریلی رشت- انزلی- کاسپین

معاون رئیس جمهور گفت: برای اتصال خط ریلی رشت- انزلی- کاسپین هزار و میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و این پروژه در مراحل پایانی قرار دارد.

سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی برای خط ریلی رشت- انزلی- کاسپین

 محمدباقر نوبخت شامگاه جمعه در گفتگوی ویژه خبری با اشاره به تکمیل پروژه راه آهن رشت-قزوین، گفت: بیش از هزار میلیارد تومان برای اتصال رشت به انزلی و بندر کاسپین سرمایه گذاری شده و پروژه در مراحل پایانی خود قرار دارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه تأمین مالی بخشی از پروژه اتصال رشت به انزلی به قرارگاه خاتم واگذار شده است، افزود: امیدواریم این پروژه در دولت سیزدهم به پایان برسد.

وی با اشاره به اجرای پروژه احداث مسکن محرومان در گیلان، تصریح کرد: هدف ما این بود در کنار کارهای زیربنایی، از محرومین غافل نمانیم و در همین راستا، از ۲ هزار واحد سهمیه استان گیلان، هزار و ۷۴۰ واحد مسکونی تحویل داده شده است.

نوبخت با بیان اینکه بیشترین اعتبارات در بخش پسماند استان گیلان طی سال‌های اخیر و در دولت فعلی اختصاص یافته است، اظهار کرد: امیدواریم روند ساماندهی پروژه‌های پسماند استان‌های شمالی تسریع یابد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اقدامات خود در خصوص تجهیز فرودگاه بین المللی میرزا کوچک رشت، اضافه کرد: ۵۰ میلیارد تومان دیگر برای تجهیز فرودگاه رشت اختصاص یافته است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به تکمیل ساختمان کتابخانه مرکزی رشت، عنوان کرد: برخی اقدامات مانند قفسه بندی و تجهیز سیستم سرمایشی و گرمایشی این کتابخانه باقی مانده که در آینده تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر راهداری گیلان از حیث برخورداری از ماشین‌آلات و برف روب وضعیت خوبی دارد، گفت: ۶۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز بخش روستایی و اجرای طرح‌هایی مانند طرح هادی اختصاص یافته تا میزان آسیب‌ها در حوادث طبیعی و غیر مترقبه کاهش یابد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه