ارسال به دیگران پرینت

تأسیس نخستین صندوق پژوهش و فناوری سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی کشور توسط همراه اول

همراه اول موفق به أخذ مجوز تأسیس نخستین صندوق پژوهش و فناوری سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی کشور شد.

تأسیس نخستین صندوق پژوهش و فناوری سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی کشور توسط همراه اول

 درخواست مجوز تأسیس نخستین صندوق پژوهش و فناوری سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی (cvc) کشور با محوریت همراه اول، در پنجاه و هفتمین جلسه  کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری به ریاست منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری مورد موافقت اعضاء قرار گرفت و تصویب شد.

  صندوق پژوهش و فناوری سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی کارآفرینان اول با سرمایه ثبتی 500 میلیارد ریال، با هدف سرمایه گذاری خطرپذیر به ویژه در حوزه های فناوری اطلاعات، اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک بوده، با محوریت تحقیق توسعه و نوآوری و با همت مرکز تحقیق و توسعه و شرکت حرکت اول تأسیس شده است.

این صندوق یکی از اجزای اصلی برنامه جامع اکوسیستم نوآوری همراه اول به حساب می آید که در راستای خودکفایی و استقلال فنی و تخصصی، حول محور نیازمندی های فناورانه زیست بوم ICT کشور و بهره مندی از ظرفیت دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان سراسر کشور راه اندازی شده است.

همراه اول با استفاده از برنامه جامعه اکوسیستم نوآوری و ارکان مهمی همچون صندوق پژوهش و فناوری سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی (cvc) اقدام به حمایت از استارتاپ ها و تیم های نوپا در حوزه های مرتبط با اکوسیستم ICT کشور می کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه