ارسال به دیگران پرینت

بهره‌برداری از باند اول منطقه ۲ آزادراه تهران - شمال در سال ۱۴۰۱

کرج - مدیرعامل شرکت آزادراه تهران - شمال گفت: امیدواریم با تأمین منابع مالی بتوانیم در سال ۱۴۰۱ از باند اول منطقه ۲ این آزادراه بهره‌برداری کنیم.

سعید شاهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: منطقه ۲ آزادراه تهران - شمال در مجموع به طول ۲۲ کیلومتر است که از دوراهی شهرستانک از جاده چالوس آغاز می‌شود و در پل زنگوله در استان مازندران به جاده چالوس منتهی می‌شود.

وی بیان کرد: آزادراه تهران - شمال در فاز ۲ دارای ۵۹ رشته تونل است که ۳۱ رشته تونل در باند اول در مسیر شمال قرار دارد و ۲۸ رشته تونل در مسیر برگشت قرار گرفته است.

پیشرفت فیزیکی منطقه ۲ آزادراه تهران - شمال ۴۹ درصد است

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران - شمال تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی کل منطقه ۲ این آزادراه در حال حاضر ۴۹ درصد است که باند اول بر اساس سیاست‌گذاری که تیر ماه سال گذشته بین دولت و بنیاد مستضعفان انجام شد در اولویت اول ساخت قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی باند اول منطقه ۲ آزادراه تهران - شمال حدود ۶۷ درصد است و تونل البرز شرقی که امروز به بهره‌برداری رسید و از روز شنبه زیر بار ترافیکی می‌رود در انتهای باند اول منطقه ۲ آزادراه قرار دارد.

شاهسواری متذکر شد: امیدواریم با تأمین منابع مالی و مساعدت در دولت آینده بتوانیم در سال ۱۴۰۱ از باند اول منطقه ۲ آزادراه تهران - شمال بهره‌برداری کنیم.

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه