ارسال به دیگران پرینت

سیمان مورد نیاز مردم با قیمت مناسب تامین و توزیع شود

بوشهر- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود وزارت صنعت معدن و تجارت با اقدامی فوری نسبت به تامین سیمان مورد نیاز مردم با قیمت مناسب اقدام کند.

سیمان مورد نیاز مردم با قیمت مناسب تامین و توزیع شود

ابراهیم رضایی  اظهار داشت: تأمین نیازهای مردم با قیمت مناسب یکی از مسائل مهمی است که باید به خوبی مد نظر باشد و مسئولان تلاش ویژه‌ای در این زمینه داشته باشند.

وی اضافه کرد: طی هفته‌های اخیر با مشکل کمبود و گرانی سیمان در بازار مواجه بوده‌ایم به طوری که در برخی نقاط قیمت هر کیسه سیمان از ۱۰۰ هزار تومان هم فراتر رفته است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این موضوع را در تذکر کتبی به وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده و خواستار تسریع در تأمین نیازهای مردم به سیمان با قیمت مناسب شدیم.

وی افزود: باید در اسرع وقت ضمن حل مشکلات کارخانه‌های تعطیل شده سیمان و فعال سازی آنها اقدام شده و زمینه برای افزایش ظرفیت تولید سیمان کشور فراهم شود.

رضایی تاکید کرد: باید نسبت به نظارت بر عرضه و توزیع سیمان و همچنین توقف صادرات سیمان و کلینکر به منظور تنظیم بازار داخل اقدام شود تا سیمان مورد نیاز مردم و صنایع تأمین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، طی روزهای گذشته کمبود سیمان و افزایش چند برابری قیمت آن مشکلات زیادی را برای مردم در نقاط مختلف فراهم کرده است.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه