ارسال به دیگران پرینت

شهروندان استرالیا برای سفر به نیوزیلند باید به قرنطینه بروند

در پی افزایش شمار مبتلایان به دلتا کرونا در استرالیا، نخست وزیر نیوزیلند از اجباری شدن قرنطینه برای استرالیایی های عازم این کشور خبر داد.

شهروندان استرالیا برای سفر به نیوزیلند باید به قرنطینه بروند

در پی افزایش شیوع ویروس کرونا دلتا در استرالیا، «جاسیندا آردرن» نخست وزیر نیوزیلند از تعلیق مقررات سفر بدون نیاز به قرنطینه شهروندان استرالیا به کشورش خبر داد.

بر اساس این گزارش، نخست وزیر نیوزیلند برای نخستین بار طی دو ماه گذشته، اعلام کرد که شهروندان استرالیایی که پیشتر برای سفر به نیوزیلند نیاز به رعایت مقررات قرنطینه نداشتند، باید به قرنطینه بروند.

لازم به ذکر است پیشتر، شهروندان استرالیایی می‌توانستند بدون محدودیت‌های مربوط به قرنطینه به نیوزیلند سفر کنند. اما اکنون، تنها برخی از شهروندان نیوزیلندی ساکن استرالیا می‌توانند از مقررات قبلی استفاده کرده و شهروندان استرالیا باید در بدو ورود به نیوزیلند به قرنطینه بروند.

همچنین بر اساس مقررات جدید، شهروندان نیوزیلندی ساکن استرالیا که در ایالت «نیو ثاوث ولز» اقامت داشته‌اند باید به قرنطینه یک هفته‌ای در بدو ورود به نیوزیلند بروند.

دولت نیوزیلند همچنین اعلام کرده که کلیه مسافرین از مبدا استرالیا به مقصد نیوزیلند باید پیش از سفر تست کرونا داده و تنها در صورت منفی بودن نتیجه تست، قادر به سفر به نیوزیلند خواهند بود.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه