ارسال به دیگران پرینت

داوران جوان انصاف را رعایت کنند| در حق مس رفسنجان اجحاف شده است

رفسنجان-سرمربی مس رفسنجان با اشاره به اینکه در حق مس رفسنجان اجحاف شده است،گفت: اینکه می‌خواهیم از داوران جوان استفاده کنیم خوب است اما باید عدالت با دقت رعایت شود که حقی از تیمی اجحاف نشود.

داوران جوان انصاف را رعایت کنند| در حق مس رفسنجان اجحاف شده است

محمد ربیعی عصر شنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: هر دو تیم جایگاه خود را در لیگ تقریباً تثبیت کرده‌اند. این بازی از لحاظ ذهنی و آسایشی دور از استرس است و امیدوارم این مساله بازی را به سمت کیفیت جلو ببرد و بازی کیفیت لازم را داشته باشد.

وی افزود: فردا آخرین بازی ما در لیگ است که در رفسنجان میزبانی می‌کنیم و امیدواریم در فصل آتی در چمن طبیعی ورزشگاه صنعت مس بتوانیم میزبان تیم‌ها باشیم.

وی ادامه داد: این فصل سخت بود و از همه عوامل اجرایی تشکر می‌کنم که اولین تجربه را در میزبانی داشتند و امیدواریم در فصل جدید با رفع کمبودها بتوانیم در راستای اعتلای تیم گام برداریم و امیدوارم با کمک مسئولان استانی با قدم گذاشتن به سمت حرفه‌ای بودن این مشکل را حل کنیم تا به اهداف بعدی برسیم.

سرمربی مس رفسنجان در ادامه گفت: متأسفانه چند وقت است که کریم‌زاده و قائم اسلامی خواه را به دلیل مصدومیت نداریم و حسن جعفری هم در بازی قبلی با کارت قرمز داور مواجه شد، مربی نیستم که خیلی زیاد در رابطه با داوری صحبت کنم اما بعضی وقت‌ها اگر در رابطه با داوری بازی صحبت نشود شاید برداشت غلط شود.

ربیعی تصریح کرد: این را باید بگوییم که مقداری در بحث داوری در حق تیم اجحاف شده است، مشخصاً بازی قبل، صحنه اخراج و کارت زرد دوم آقای جعفری را و در برنامه فوتبال برتر هم بررسی شد، کارت نداشت و همین تصمیمات می‌تواند در طول یک فصل در روند یک بازی تأثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: احترام زیادی برای داوران و کمیته داوران قائل هستم. اینکه می‌خواهیم از داوران جوان استفاده کنیم خوب است اما باید عدالت هم با دقت رعایت شود که حقی از تیمی اجحاف نشود. ما این حق را به کمیته داوران می‌دهیم که بخواهد از داوران جوان برای تجربه‌اندوزی استفاده کند اما انصاف را هم باید رعایت کنند.

سرمربی تیم مس رفسنجان تأکید کرد: الان تیم مس رفسنجان تنها تیم ایران است در لیگ برتر که ۲۹ بازی رسمی کرده تا این لحظه یک پنالتی هم برای این تیم گرفته نشده است. گلایه‌ای ندارم و بابت نتایج مان پاسخگو هستیم اما اگر به جدول نگاه بیندازید فاصله تیم‌ها در جدول با یک سه امتیاز، سه تا چهار رتبه بالا و پایین می‌شود.

ربیعی اضافه کرد: اگر سه تیم اول را جدا کنیم مابقی تیم‌ها با فاصله چهار تا شش امتیاز قرار دارند و اگر با یک پنالتی یک بازی را ببرید چند رتبه در جایگاه جابه‌جا می‌شوند.

سرمربی مس رفسنجان یادآور شد: این تیم الان ۳۳ امتیاز گرفته و تا حالا یک پنالتی برایش گرفته نشده است. در دیدار با نفت آبادان اصلاً حق جعفری دو کارت زرد و اخراج نبود. در آن دیدار، بازی کم موقعیتی بود. وظیفه دارم از حق تیم خودم دفاع کنم و امیدوارم با همه این کمبودها، بتوانیم در دیدار فردا برنده باشیم و ۳ امتیاز را کسب کنیم.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه