ارسال به دیگران پرینت

مصاف با ذوب آهن خطرناک است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان مصاف با ذوب آهن در هفته ما قبل پایانی لیگ را خطرناک و پیچیده می‌داند.

مصاف با ذوب آهن خطرناک است

محرم نویدکیا در کنفرانس خبری قبل از مصاف با ذوب آهن اظهار داشت: تجربه سال‌ها بازی در دربی اصفهان را داشتم، واقعاً این مصاف همیشه جز یکی از جذاب‌ترین دربی‌های ایران بوده و همیشه جذاب بوده و هواداران از آن لذت برده‌اند.

وی افزود: فردا بازی پیچیده‌ای است زیرا ما برای موقعیت خود برای صدر می‌جنگیم و ذوب آهن به خاطر بهبود شرایط خود در انتهای جدول پا به میدان می‌گذارد به همین دلیل رقابت سنگینی است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: اگر بخواهم منطقی حرف بزنم ذوب آهن نه به لحاظ شخصیتی و نه به لحاظ فوتبالی لایق این جایگاه نیست چون ما هر هفته بازی‌ها را آنالیز می‌کنیم ذوب آهن بازی خیلی خوبی بازی می‌کند.

وی تصریح کرد: متأسفانه ذوب آهن نتایجی که باید را تا به اینجای لیگ به دست نیاورده ولی به لحاظ فوتبالی، فوتبال خوبی ارائه می‌کند و قطعاً فردا می‌تواند برای ما خیلی مشکل ساز باشد اما فکر می‌کنم مساوی به درد هیچ کدام از دو تیم نمی‌خورد.

نویدکیا اضافه کرد: بازی بسیار پیچیده و شاید خطرناکی برای هر دو تیم است و شاید باعث شود یکی از دو تیم آرزوهای خود را از دست بدهد، به همین دلیل باید دو تیم باهوش و منطقی بازی کنند و سعی کنند به اهداف خود برسند.

وی خطاب به هواداران تاکید کرد: من دوست دارم نیم ساعت مانده به بازی اتوبوس را حرکت بدهم و امیدوارم همکاری کنند و اگر این اتفاق رخ ندهد قطعاً تقصیر هواداران است و امیدوارم سپاهانی‌های واقعی این امر را رعایت کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص مصدومان و محرومان این تیم برای مصاف با ذوب آهن بیان داشت: سپاهان برای بازی پیش رو مصدوم و محرومی ندارد و مشکل خاصی نداریم.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه