ارسال به دیگران پرینت

۳۶۴ داوطلب کنکور کارشناسی ارشد کرونایی هستند

سخنگوی سازمان سنجش از ۳۶۴ بیمار کرونایی در آزمون سراسری کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ خبر داد.

 ۳۶۴ داوطلب کنکور کارشناسی ارشد کرونایی هستند

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور  اظهار کرد: در کنکور سراسری کارشناسی ارشد که هفته پیش رو برگزار خواهد شد، ۳۶۴ نفر از داوطلبان به بیماری کرونا مبتلا هستند.

او درباره باجه های رفع نقص گفت: در روز‌های پنجم تا هشتم مرداد نیز باجه‌های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ در سراسر کشور فعال است.

به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرده است.

بر این اساس متقاضیانی که علائم بیماری آن‌ها از تاریخ ۱۴۰۰/۴/۲۵ بصورت قطعی تایید شده، لازم است از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۴/۲۸ لغایت چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۴/۳۰ با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان (بخش آزمون کارشناسی ارشد) فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

متقاضیانی که این فرم را تکمیل کنند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آن‌ها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهر‌های محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

گفتنی است، کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ در روز‌های ۶ تا ۸ مرداد با رقابت ۶۳۴ هزار و ۵۴ داوطلب در ۱۷۹ شهر و ۳۶۷ حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه