ارسال به دیگران پرینت

تراکتور جان دوباره گرفته است

بازیکن تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه تیمش جان دوباره گرفته است، گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم در مقابل پرسپولیس و سایپا بهترین نتیجه را بگیریم.

تراکتور جان دوباره گرفته است

مهدی تیکدری عصر امروز چهارشنبه در حاشیه تمرین تیمش درباره پیروزی تراکتور مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: این بازی، دیداری ۶ امتیازی بود و دو تیم نیاز مبرمی به سه امتیاز آن داشتند.

وی در ادامه افزود: با شناختی که از آلومینیوم داشتیم و تمریناتی که انجام دادیم، نقاط ضعف و قوت حریف را شناسایی کردیم و بازی را بردیم. هم قسم شده بودیم برنده این دیدار شویم و خوشبختانه توانستیم به هدفی که لایقش بودیم، برسیم.

بازیکن تیم فوتبال تراکتور با اشاره به نقش فیروز کریمی در نتایج این تیم، خاطرنشان کرد: تغییرات انجام گرفته در تیم و باشگاه تصمیمی بود که از سوی مدیران گرفته شد و در این باره هیچ صحبتی ندارم، اما پس از حضور آقای کریمی فشار روانی از روی بازیکنان برداشته شد و روحیه‌مان افزایش یافت. با تمریناتی که این مدت داشتیم، از سبک بازی تیم کاملاً مشخص است که تراکتور دوباره جان گرفته است.

تیکدری درمورد دیدارهای تراکتور در دو هفته پایانی لیگ برتر، گفت: دو فینال در پیش داریم که برای‌مان بسیار مهم هستند. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم در مقابل پرسپولیس و سایپا بهترین نتیجه را بگیریم و پایان خوشی در این فصل داشته باشیم. همچنین امیدواریم با کمی خوش‌شانسی، سهمیه آسیا را هم کسب کنیم. امیدواریم شرمنده هواداران نشویم و دل آنها را شاد کنیم، چون کسب سهمیه آسیا کم‌ترین حق پرشورها است.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه