ارسال به دیگران پرینت

پایان رای‌گیری هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی| آغاز شمارش آرا

هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی صبح امروز ۲۵ تیرماه در سراسر کشور آغاز شد و پس از ۱۴ ساعت در ساعت ۲۲ به اتمام رسید.

 بنابر اعلام دبیرخانه هیئت نظارت بر هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی، راس ساعت ۲۲ درب حوزه‌های اخذ رای بسته شده و رای گیری تنها از کسانی که در مرکز مانده باشند انجام می‌شود.

بنابر اعلام این دبیرخانه، مشارکت در هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی افزایش داشته است و عدد دقیق افزایش مشارکت پس از شمارش آرا و جمع بندی نهایی، اعلام می‌شود.

کار شمارش آرا در تمامی شهرهای با ۱۱ یا ۱۷ نفر هیئت مدیره با پایان زمان رای‌گیری آغاز شده است.

نتایج مقدماتی شمارش آرا نیز تا پایان فردا مشخص خواهد شد.

به گزارش ایسنا، این انتخابات که در گروه‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، علوم آزمایشگاهی، لیسانسه‌های پروانه‌دار و بالاتر و گروه مامایی در استان تهران در دانشگاه علوم پزشکی ایران، برگزار شد، از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۲۵ تیرماه همزمان با سایر استان‌ها در سراسر کشور آغاز شد و تا ساعت ۲۲ در شهرهایی با ۱۷ نفر هیئت مدیره ( بالای ۵۰۰ هزارنفر جمعیت) از جمله تهران ادامه یافت. البته زمان قانونی انتخابات در شهرهایی با ۱۱ نفر هیئت مدیره در صورت تمدید مهلت راگیری در ساعت ۲۰ به پایان رسید.

این انتخابات به اذعان عوامل اجرایی و نظارتی و حتی خود پزشکان نسبت به سالیان قبل با استقبال بیشتری روبرو بود و همین امر سبب شد تا بر اساس مشاهدات خبرنگار ایسنا مستقر در محل رای گیری در تهران و بنابر اعلام دکتر مسعود مردانی_عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا، میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی قابل قبول نباشد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه