ارسال به دیگران پرینت

آمریکا در میدان نفتی العمر و میدان گاز کونیکو در سوریه سامانه دفاع هوایی مستقر کرد

منابع میدانی به المیادین تاکید کردند: آمریکا شروع به استقرار تجهیزات مربوط به سامانه‌های دفاع هوایی در میادین نفتی کرده که در شرق سوریه در آنها مستقر است.

آمریکا در میدان نفتی العمر و میدان گاز کونیکو در سوریه سامانه دفاع هوایی مستقر کرد

بنا به تاکید منابع میدانی، آمریکا اقدام به استقرار تجهیزات مربوط به سامانه‌های دفاع هوایی در پایگاه خود در منطقه میدان گاز کنیکو در شمال شرق دیرالزور در سوریه کرده است. این گام چند روز پس از نصب سامانه دفاع هوایی در داخل بزرگترین پایگاه آمریکایی‌ها در سوریه در میدان نفتی العمر برداشته می‌شود.

به گفته این منابع، واشنگتن بیش از ۶۰ کامیون شامل سلاح‌ها و تجهیزات مربوط به سامانه‌های دفاع هوایی را از زمان اولین هدف‌گیری پایگاه‌هایش در سوریه از دو هفته پیش وارد خاک سوریه کرده است.

این منابع اشاره کردند: سامانه دفاع هوایی شامل دوش پرتاب‌ها و دیگر تجهیزات مربوط به پهپادها برای مقابله با هرگونه حمله جدید هستند.

منابع مذکور تصریح کردند: نوعی دستپاچگی و نگرانی در پایگاه‌های آمریکا از بیم تکرار حملات موشکی به این پایگاه‌ها مشاهده می‌شود.

این منابع همچنین از تمرینات نیروهای ائتلاف آمریکایی مستقر در میدان نفتی العمر برای تخلیه سریع ساختمان‌های مسکونی داخل میدان نفتی در صورت بروز حملات پرده برداشتند.

پایگاه‌های آمریکایی در هفته‌های اخیر از جمله امروز، سه شنبه شاهد شش حمله راکتی بوده که منجر به حالت آماده باش در بین نیروهای آمریکایی شده است.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • یک مسلمان ارسالی در

      بایدآرامش راازآمریکائیهادرسوریه گرفت تافراررابرقرارترجیح بدهند.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه