ارسال به دیگران پرینت

پلتفرم «همدم» کار جدی سازمان تبلیغات در حوزه خانه و خانواده است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه ما معتقدیم که باید خانه و خانواده را به صورت جدی دنبال کرد، گفت: به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) پلتفرم «همدم» را رونمایی می‌کنیم.

پلتفرم «همدم» کار جدی سازمان تبلیغات در حوزه خانه و خانواده است

حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در مراسم بهره برداری از پلت فرم « همدم » که در موسسه تبیان برگزار شد، گفت: ما خانواده را جدی گرفتیم و این را مقتضای حکمت می‌دانیم.

قمی تاکید کرد: ما در گام دوم انقلاب اسلامی رکن اصلی را خانواده می‌دانیم. عالم در حال تغییر است و کسی که تغییر را نمی‌بیند و حس نمی‌کند، نمی‌تواند مطابق با واقعیات عمل کند.

وی اظهار داشت: پیرمرد و پیرزنی را در کرج می‌شناسم که ۲۶۵ زوج را به هم رسانده بودند، کار آنها نسبتاً موفق بود و می‌توان به این افراد کمک کرد. سرمایه‌های محله را می‌توان به نگاه‌های جدید پیوند زد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در سازمان تبلیغات اسلامی معتقدیم که باید خانه و خانواده را به صورت جدی دنبال کرد، گفت: ما به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا پلتفرم «همدم» را راه‌اندازی کردیم.

قمی ادامه داد: ما در واقع از یک اهتمام و ضرورت رونمایی می‌کنیم و تا زمانی که این موضوع به یک کار جدی تبدیل شود، راه زیادی باقی مانده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      حداقل ١٥ سال دير آمد. مثل هميشه....

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه