ارسال به دیگران پرینت

نویدکیا: از نتایج و عملکرد بازیکنان سپاهان راضی‌ام

محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: در هفته‌های گذشته نیز این جمله را تکرار کرده‌ام، هر چقدر به آخر لیگ نزدیک می‌شویم هر بازی حساسیت خودش را دارد و باید در هر بازی با تمرکز بالا بازی کنیم.

نویدکیا: از نتایج و عملکرد بازیکنان سپاهان راضی‌ام

محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: در هفته‌های گذشته نیز این جمله را تکرار کرده‌ام، هر چقدر به آخر لیگ نزدیک می‌شویم هر بازی حساسیت خودش را دارد و باید در هر بازی با تمرکز بالا بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: بازی با ماشین‌سازی برخلاف تصورات از سخت‌ترین بازی‌های فصل ما شد، بازی هفته گذشته مقابل پیکان فوق‌العاده سنگین شد؛ بازی راحت یا در خانه نداریم و همه بازی‌ها سخت هستند و باید با تمرکز بالا بازی کنیم.

وی تصریح کرد: صنعت نفت تیم بسیار خوبی است، اگر بخواهم منطقی صحبت کنم، صنعت نفت تنها تیمی است که در خوزستان فوتبال منطقی بازی می‌کند و ریشه در فرهنگ‌اش دارد، تکنیکی بازی می‌کنند و می‌خواهند توپ در جریان بازی باشد.

نویدکیا خاطرنشان کرد: این تیم فرهنگ خود را بعد از سال‌ها هنوز حفظ کرده است و از این بابت خوشحال هستم، جدا از هر نتیجه‌ای حفظ فرهنگ فوتبال خوزستان توسط این تیم بسیار خوب است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان این‌که مصدوم و محرومی برای بازی فردا نداریم، گفت: همه بازیکنان آماده و سرحال هستند و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم.

وی در ادامه یادآور شد: کاری به سایر تیم‌ها نداریم، بازی به بازی جلو می‌رویم، رقابت بین 3 تیم اول است و همه برای کسب رتبه بهتر تلاش می‌کنند؛ موضوعات فضای مجازی برای من اصلا مهم است، دلم نمی‌خواهد به حواشی فکر کنم و می‌خواهم کار فنی خودم را پیش ببرم و تا جایی که ممکن است، با دیدگاه خودم و کمک همکاران شرایط خوبی برای تیم ایجاد کنیم.

نویدکیا خاطرنشان کرد: از نتایج و عملکرد بازیکنان فوق‌العاده راضی‌ام، کار خود را به خوبی انجام می‌دهند و هیچ‌ مشکلی در تیم ندارم و نتایج تاکنون فوق‌العاده بوده است و باید بازی به بازی ادامه دهیم و تا بازی آخر کار خود را به خوبی انجام دهیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه