ارسال به دیگران پرینت

کرونا خسرو معصومی را بستری کرد

| خسرو معصومی به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد.

کرونا خسرو معصومی را بستری کرد

این کارگردان سینما با تایید ابتلای خود به کرونا  گفت: چهل درصد ریه‌ام درگیر بیماری شده و به همین دلیل از شب گذشته (16 تیرماه) در بیمارستان نیکان بستری هستم.

معصومی متولد سال 1334 و نویسنده و کارگردان فیلم‌های متعددی در سینمای ایران است که از میان آن‌ها به «کار کثیف»، «تابو»، «خرس»، «باد در علفزار می‌پیچد»، «جایی در دوردست»، «پر پرواز»، «رسم عاشق‌کشی»، «دلباخته» و «آقای بخشدار» و نیز ساخت سریال «بچه‌های بهشت» می‌توان اشاره کرد.

 

منبع : ايسنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه