ارسال به دیگران پرینت

نویدکیا: عجولانه بازی کردیم| باید منطقی باشیم که از کورس قهرمانی عقب افتادیم

سرمربی سپاهان گفت: باید منطقی باشیم که در کورس قهرمانی عقب افتادیم اما راه‌مان را ادامه می‌دهیم و چاره‌ای نداریم.

نویدکیا: عجولانه بازی کردیم| باید منطقی باشیم که از کورس قهرمانی عقب افتادیم

محرم نویدکیا پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پیکان در نشست خبری اظهار کرد: بازی خوبی انجام دادیم و نیمه اول سعی می‌کردیم حملات خوبی انجام دهیم و تا حدودی هم موفق بودیم اما ضربات خوبی به چارچوب نزدیم. از موقعیت‌هایی که پشت محوطه به دست آوردیم استفاده نکردیم و یک گل خوردیم اما در حین بازی سعی کردیم خودمان را کنترل کنیم. واقعیت این است بازیکنان فشار کورس قهرمانی را دارند تحمل می‌کنند و خودشان را محک می‌زنند. مقداری عجولانه بازی کردیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم سعی کردیم از همه راه‌هایی که فکر می‌کردیم استفاده کنیم اما در یک ربع آخر احساسی کار کردیم و از وسط زمین روی دروازه حریف توپ ارسال می‌کردیم که کار اشتباهی بود. در آن لحظات کنترل بازیکنان سخت است چون اولین چیزی که به ذهن‌شان می‌رسد را سعی می‌کنند انجام دهند و به همین دلیل از کناره‌ها خوب استفاده نکردیم اما در کل بازی خوبی بود و پیکان خیلی خوب دفاع کرد. آن‌ها در دفاع تراکم داشتند و این کار را خوب انجام دادند. من از آن‌هایی نیستم که بگویم چرا حریف بسته بازی کرد و ما باید کارهای بهتری انجام می‌دادیم. در کل باید به پیکان تبریک گفت که توانستند خوب مقاومت کنند.

سرمربی سپاهان درباره داوری این دیدار گفت: تا حالا درباره داورها صحبت نکردم و اکنون هم حرفی نمی‌زنم، چون بالاخره ممکن است یک هفته ضرر و یک هفته سود کنیم. در نهایت وقتی لیگ تمام شد، باید مشخص شود چقدر ضرر و چقدر سود کردیم. بگذاریم داوران کارشان را انجام دهند تا مشکلی پیش نیاید.

او درباره کورس قهرمانی بیان کرد: رقابت سختی است اما اکنون با این تساوی پرسپولیس شانس بیش‌تری دارد تا خودش را در صدر نگه دارد. باید منطقی باشیم که عقب افتادیم اما راه‌مان را ادامه می‌دهیم و چاره‌ای نداریم. اگر ما خوب باشیم جدول به موقع خودش به ما کمک می‌کند اما اکنون شرایط پرسپولیس بهتر از ماست.

نویدکیا درباره جدایی برخی بازیکنانش و جذب بازیکنان جدید در پایان فصل گفت: من به بازیکنان جدید احتیاجی ندارم و اگر بازیکنی به هر دلیل بخواهد جدا شود، تصمیم می‌گیریم. از بازیکنانم راضی‌ام، چون کارشان را درست دارند انجام می‌دهند. من دلم نمی‌خواهد خارجی اضافه کنم، چون بازیکنانی که دارم خوب هستند. شاید بازیکن خارجی بیاید و نتواند با شرایط زندگی در ایران کنار بیاید و فکر نمی‌کنم به تیم کمک کنند. ترجیح می‌دهم از خارجی‌های دیگری که در ایران کار کردند، جذب کنم.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه