ارسال به دیگران پرینت

اشتباهات داوری کاملا هدفمند است|استقلال را ۱۰سال عقب انداختند

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با آوردن دوستان خود باشگاه را 10 سال عقب انداختند.

اشتباهات داوری کاملا هدفمند است|استقلال را ۱۰سال عقب انداختند

 فرهاد مجیدی پس از پیروزی دو بر یک استقلال تهران مقابل تراکتور تبریز در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال گفت: در کل بازی چندان زیبا و دلچسبی نبود. با توجه به اینکه تراکتور در لایه‌های دفاعی خیلی کار می‌کرد امکان بازی زیبا برای استقلال فراهم نبود.

وی گفت: با این حال با توجه به شرایطی که باشگاه و بازیکنان دارند از زحمات شاگردانم تشکر می‌کنم و خوشحالم به پیروزی رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره تقابل با فیروز کریمی افزود: او یکی از مربیان خوب فوتبال ایران است. با تلاش بازیکنانمان توانستیم به این پیروزی برسیم. آنها تمام تلاش خود را کردند تا سه امتیاز را بگیریم.

او در پاسخ به تصمیمات داور بازی تاکید کرد: تو را به خدا خواهش می‌کنم در مورد داوری صحبت نکنید. تیمم و هواداران استقلال درباره داوری آلرژی پیدا کرده اند. اصلا اسم داوری را نیاورید.

وی در ادامه با طعنه گفت: داوری خیلی عالی بود. از آنها ممنون هستم و دست تک تک آنها درد نکند.

مجیدی در ادامه لب به انتقاد عملکرد داوران در بازی‌های استقلال گشود و گفت: آنها وقتی شهامت عذرخواهی ندارند چرا به تلویزیون می آیند و با شعور مردم بازی می‌کنند؟ من کنار خط بودم و داور آفساید ارسلان مطهری را گرفت. چرا خودتان را توجیه می‌کنید؟ من که در کنفرانس خبری ام گفتم بزرگترین داوران دنیا هم اشتباه می‌کنند. این نکته را به بازیکنان تیم هم گفتم که یک نفر اجازه ندارد درباره داوری صحبت کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران خطاب به خداد افشاریان سرپرست کمیته داوران گفت: شما چرا توجیه می‌کنید و دروغ پشت دروغ می‌آورید. داور اشتباه کرده است. من فقط ناراحتم چرا این اتفاقات فقط برای استقلال می‌افتد و برای بقیه تیم‌ها اشتباهات داوری رقم نمی‌خورد.

وی ادامه داد: روی صحنه‌ای که امروز مقابل تراکتور گل خوردیم دقت کنید که اگر آن صحنه خطاب بود من دیگر مربیگری نمی‌کنم. تصمیم این بود این فصل درباره داوری صحبت نکنم اما به قدری اتفاقات عجیب است که با جرأت می گویم هدفمند و برنامه ریزی شده است. به همین خاطر مجبورم درباره تیمم صحبت کنم.

مجیدی در ادامه تاکید کرد: حرف نزده را می‌توان زد. لیگ که تمام شد درباره موضوعات داوری صحبت می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره پاداش‌های شخصی که به بازیکنان استقلال می‌دهد نیز گفت: این حداقل کاری است که برای بازیکنانم می‌توانم انجام دهم. روحیه تنهایی و بی کس بودن، تمام ما را فرا گرفته است که بی سر و صاحب هستیم. دست تک تک بازیکنانم را می بوسم. یک نفر نیست به ما بیایید سر بزند تا آنها را ببینیم.

در ادامه انتقادات خود نسبت به مدیریت باشگاه استقلال تهران تصریح کرد: هر چه گفتیم آقایان می‌گویند بگذارید این دولت کارش تمام شود. من نمی‌فهمم چرا هر حرفی می زنیم می‌گویند بگذارید کار دولت فعلی تمام شود. کاری می‌کنند که بازیکنان بی روحیه و بی انگیزه شوند. من اگر چیزی بلد نباشم یک کار را خوب بلدم و آن حفظ تیمم در شرایط آرمانی است.

فرهاد مجیدی گفت: تا حرف می زنیم دهها دستگاه نظارتی به من زنگ می‌زنند و می‌گویند صحبت نکن. پس چه کسی از حق هوادار استقلال دفاع کند. مدیران باشگاه سر تمرین بیایند تا حداقل ببینیم چه کسانی هستند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پایان گفت: هیچ کس به ما سر هم نمی‌زند. آدم‌هایی را به استقلال آورده اند که صلاحیت ندارند. دوستان خود را مدیر کرده اند تا استقلال ۱۰ سال عقب بیفتد. حالا چطور می‌خواهید باشگاه را درست کنید؟ هر حرفی که هم می زنیم به آقایان بر می‌خورد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه