ارسال به دیگران پرینت

نظر جالب انریکه درباره تیم اسپانیا

دو تیم اسپانیا و ایتالیا فردا شب در دیداری جذاب و تماشایی به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا اولین فینالیست رقابت‌های یورو مشخص شود؛

نظر جالب انریکه درباره تیم اسپانیا

دو تیم اسپانیا و ایتالیا فردا شب در دیداری جذاب و تماشایی به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا اولین فینالیست رقابت‌های یورو مشخص شود؛

ایتالیا نمایشی خیره کننده در این تورنمنت داشته و بسیاری این تیم را شانس اصلی قهرمانی تلقی می کنند و در سمت مقابل لوئیس انریکه با تیم جوانان خود هرگز از پیش باخته نیست.

لوئیس انریکه ، سرمربی تیم ملی اسپانیا، پیش از دیدار فردا شب تیمش مقابل ایتالیا گفت: " اگر شما فکر کنید که مسائل فردی اهمیت بیشتری دارند هرگز نخواهید توانست در یک ورزش تیمی به موفقیت بزرگی دست پیدا کنید. ما بیشتر شبیه تیم باشگاهی هستیم تا ملی. همچنین من فکر می‌کنم که بازیکنان اسپانیا سطح بالای خود را نشان داده اند.

در سمت مقابل من می توانم ایتالیا را هم ببینم که یک رفتار مشابه نشان می‌دهد و در واقع آنها نیز خود را مانند یک تیم واقعی تصور می‌کنند. ما مقابل یک تیم ایتالیای عالی قرار می‌گیریم که هدف آنها مالکیت توپ است. اولین نبرد بازی نیز همین خواهد بود که چه تیمی بیشتر توپ را در اختیار خواهد داشت.

ایتالیا جدا از داشتن بازیکنان عالی یک تیم واقعی است. آنها به عنوان یک تیم واحد با یکدیگر حمله و دفاع می‌کنند و از این نظر شبیه به یکدیگر هستیم. آنها همچنین در پرس کردن بسیار قوی عمل می‌کنند؛ چیزی که پیش از این از ایتالیا نمی دیدیم."

انریکه در ادامه گفت: "آنچه که من در میان بازیکنان می‌بینم خوشحالی و اعتماد به نفس بسیار زیاد آنها بابت این است که به نیمه نهایی رقابتهای یورو رسیده اند. رسیدن به این مرحله بسیار دشوار است و به عنوان مثال من هم خودم هنگامی که بازیکن بودم به جز المپیک 1992 هرگز نتوانستم در نیمه نهایی بازی کنم. می توانم تصور کنم که این لحظه‌ای است که بازیکنان از قرار گرفتن در آن لذت می برند.

امروز ما جلسه تمرینی قبل از بازی را داشتیم و شما می توانید احساس هر بازیکن را تماشا کنید و ببینید که همه آنها چقدر عالی به نظر می‌رسند. من هم برای آنها بسیار خوشحال هستم و ما سعی می‌کنیم که از این تجربه لذت ببریم."

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه