ارسال به دیگران پرینت

«اژه‌ای» تجارب ارزنده‌ای برای ایجاد تحول در گام دوم انقلاب دارد

وزیر دفاع ضمن تبریک به رئیس جدید قوه قضائیه گفت: تجارب حجت الاسلام اژه‌ای در ماموریت‌های دستگاه قضا دستمایه‌ای ارزنده برای ایجاد تحول در گام دوم انقلاب اسلامی است.

«اژه‌ای» تجارب ارزنده‌ای برای ایجاد تحول در گام دوم انقلاب دارد

 امیر حاتمی وزیر دفاع در پیامی انتصاب حجت الاسلام اژه ای به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای محسنی اژه ای

سلام علیکم

انتصاب شایسته حضرتعالی به ریاست قوه قضائیه را که نشان از تجارب ارزشمند و اعتماد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می‌باشد را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. بی تردید تجارب گران سنگ و تسلط حضرتعالی در ماموریت های خطیر و موضوعات مستحدثه دستگاه قضا دستمایه ای ارزنده برای ایجاد تحول در گام دوم انقلاب اسلامی می باشد.

رجاء واثق دارم در سایه الطاف ربوبی و عنایات اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) برای پیش برد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحقق عدالت و ادامه مسیر تحول بخش دوره ریاست آیت الله رئیسی در دستگاه قضا، گامهای موثر و اثرگذار، حاصل گردد.

از درگاه خداوند منان، عزت و توفیقات روز افزون حضرتعالی و آحاد کارکنان و قضات شریف قوه قضائیه را مسئلت می‌نمایم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سرتیپ امیر حاتمی

علاوه بر این حجت الاسلام آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع نیز طی پیامی انتصاب حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای به سمت ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج شیخ غلامحسین محسنی اژه ای «دام عزه»

با سلام و تحیت،

در قرآن کریم آمده است:

إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَیٰ أَهْلِهَا وَإِذَا حَکَمْتُمْ بَیْنَ النَّاسِ أَنْ تَحْکُمُوا بِالْعَدْلِ

خداوند به شما فرمان می‌دهد که امانتها را به صاحبانش بدهید! و هنگامی که میان مردم داوری می‌کنید، به عدالت داوری کنید.

حسن اعتماد ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز به حضرتعالی در سپردن مسئولیت بسیار مهم قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

نقش قوّه‌ی قضاییّه در حاکمیت اسلامی نقش بسیار مهمی است، قوّه‌ی قضاییّه ضامن صحّت عمل مسؤولان نظام و آحاد مردم و تأمین حقوق آنها در نظام اسلامی است.اگر ما تشنه‌ی عدالتیم، تضمین تحقّق عدالت، با سلامت و کارآمدی قوّه‌ی قضاییّه میسّر است.

اگر ما برای مردم و حقوق آنها ارزش درجه‌ی یک قائلیم، تأمین این حقوق، در گرو این است که قوّه‌ی قضاییّه بتواند کار خود را با قوّت، شجاعت و بصیرت انجام دهد.

انتظار می رود با حضور حضرتعالی در راس قوه قضائیه به واسطه سوابق طولانی و ارزشمند و اشرافی که نسبت به آسیب ها و تهدیدات دارید،  با گماردن نیروهای کارآمد و جهادی و فاضل و صالح در مسئولیتها، با قاطعیت با شبکه های فساد وعناصر آن مبارزه  تا طعم شیرین عدالت در کام مردم بنشیند.

با تقدیر از زحمات و خدمات ارزشمند و درخشان حضرت آیت الله رئیسی، برای موفقیت جنابعالی در ایفای این امانت و مسئولیت بسیار مهم و خطیر دعا می نمایم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سید ضیاء الدین آقاجانپور

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه