ارسال به دیگران پرینت

مردم نقش اثرگذاری در پیشگیری از قاچاق دارند

رشت- استاندار گیلان با اشاره به نقش مهم مردم در پیشگیری از قاچاق، گفت: باید از ظرفیت دستگاه های فرهنگی و رسانه ها در تولید محتوای مناسب در این زمینه استفاده شود.

مردم نقش اثرگذاری در پیشگیری از قاچاق دارند

 ارسلان زارع عصر سه‌شنبه در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز گیلان، اظهار کرد: هماهنگی و انسجام مناسب و تقویت آن، در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مؤثر است.

وی تأکید کرد: باید برای پیشگیری از قاچاق، به اجرای درست و جدی دولت الکترونیک نیز توجه شود.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه سیاست بنیادی و راهبردی اقتصاد مقاومتی؛ بر تقویت تولید تأکید دارد، گفت: بر اساس شعار سال یکی از موانع مهم تولید، قاچاق است و به همین منظور به هر اندازه در راستای پیشگیری و مبارزه با قاچاق موفق باشیم به تولید کمک کرده ایم.

وی در ادامه بر لزوم مسدود کردن هر روزنه‌ای که موجب قاچاق سوخت می‌شود، تأکید و اضافه کرد: باید برای رسیدن به این هدف از سامانه‌های مرتبط نیز استفاده شود.

زارع به گزارش پلیس امنیت اقتصادی گیلان اشاره و تأکید کرد: کاهش ۱۴ درصدی تعداد پرونده‌ها و در عین حال افزایش ۵۷ درصدی ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را اقدامی مناسب در راستای برنامه‌های کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان عنوان کرد.

وی با اشاره به نقش اثرگذار مردم در پیشگیری از قاچاق، افزود: باید از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ها برای تولید محتواهای مناسب و البته اقناعی در زمینه جلب همکاری‌های عمومی در مسیر مبارزه با قاچاق، بهره‌گیری اصولی شود.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه