ارسال به دیگران پرینت

مشکلات بیش از ۴۵۰ شهرستان را برای دولت آینده اولویت‌بندی کردیم

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: موارد متعددی را برای ۴۵۱ شهرستان اولویت بندی کردیم که بالغ بر ۱۸۰۰ مسئله به صورت مسائل اختصاصی هر شهرستان است.

مشکلات بیش از ۴۵۰ شهرستان را برای دولت آینده اولویت‌بندی کردیم

علیرضا زاکانی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه ضبط برنامه تلویزیونی به برنامه‌هایش در دولت احتمالی آینده اشاره کرد و گفت: موضوعی ناظر بر استان‌ها بیان می‌کنم و آن توجه به تمرکززدایی در دولت اقدام و اصلاح و محور قراردادن ۴۵۱ شهرستان برای پیشرفت کشور است.

وی افزود: براساس طرحی که داریم، دادن اختیارات مالی و تصمیم گیری و اداری و ایجاد شرایطی است که با یک بازآمایش دقیق پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های هر شهرستان بر محور نخبگان آن شهرستان و ظرفیت‌های بومی آن امکانی فراهم شود که در یک اقل زمان و در یک گستره در پهنای کشور، تحول چشمگیری را شاهد باشیم.

زاکانی ادامه داد: برای همین منظور روز گذشته سایتی را تحت عنوان "دولت یار" افتتاح کردیم که حاصل یک تلاش قریب به دو ساله است که در فهم نظام مسائل کشور و به خصوص نظام مسائل هر استان بوده است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: با ترکیب بندی جدید و کار جدی بر محور نخبگان هر شهرستان، سایت «دولت یار» را افتتاح و مشکلات متعدد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، زیرساختی و موارد متعددی را برای ۴۵۱ شهرستان اولویت بندی کردیم که بالغ بر ۱۸۰۰ مسئله به صورت مسائل اختصاصی هر شهرستان است.

زاکانی ادامه داد: بنای جدی این است که ۳ مشکل را براساس اولویت از هر شهرستان احصا و با هم ترکیب و نهایتاً در سال اول و بودجه اول دولت "اقدام و اصلاح" راه برون رفت از مشکلات را با قرار دادن اعتبار و امکان مرتفع کنیم.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه