ارسال به دیگران پرینت

خسارت ۲۶ میلیون دلاری ماشین لباسشویی به یک زن

ماجرای زنی بدشانس که پس از برد ۲۶ میلیون دلار جایزه، چیزی دست او را نگرفت در رسانه‌ها خبرساز شد.

خسارت ۲۶ میلیون دلاری ماشین لباسشویی به یک زن

یک زن آمریکایی برای امتحان کردن شانس خود یک بلیط بخت آزمایی را از یک فروشگاه تهیه می‌کند که از قضا او برنده این مسابقه ۲۶ میلیون دلاری می‌شود. زن برنده این بلیط را در شلوار یکی از لباس‌هایش نگهداری می‌کند، اما یادش می‌رود که این لباس را دیگر نباید بشوید. او شلوارش را در ماشین لباسشویی انداخته و بلیط ۲۶ میلیون دلاری‌اش را اینگونه از بین می‌برد.

به گزارش روزنامه محلی آمریکا، ویتیر دیلی نیوز، یکی از کارمندان فروشگاه آمپر در حومه نوروکل لس آنجلس گفت: بلیط SuperLotto Plus توسط زنی چهارشنبه گذشته خریداری شد، اما چند روز بعدش این خانم به فروشگاه برگشته و ادعا کرد که بلیطش در ماشین لباسشویی از بین رفته است. اما حالا دیگر مهلت دریافت جایزه به پایان رسیده است.

کتی جانستون، سخنگوی مرکز قرعه کشی کالیفرنیا گفت:"برای برنده شدن باید شواهد قوی و قانع کننده‌ای وجود داشته باشد که نشان می‌دهد بلیط در اختیار شماست و شما برنده مسابقه هستید. " او در ادامه گفت:" فیلم خرید بلیط این زن از فروشگاه موجود است، اما به دلیل اینکه دوربین‌های فروشگاه متعلق به مرکز قرعه کشی نیست نمیتوان به آن اعتماد کرد. "شایان ذکر است؛ در صورتی که کسی بلیط را برای دریافت جایزه نداشته باشد، نزدیک به ۲۰ میلیون دلار این جایزه در مدارس دولتی کالیفرنیا سرمایه گذاری خواهد شد.

 
 
 

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه