ارسال به دیگران پرینت

مردم حماسه جدیدی را در انتخابات ۱۴۰۰ خلق کنند

اهواز- استاندار خوزستان گفت: امیدوارم این انتخابات در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شود و مردم پای صندوق‌ها آمده و حماسه جدیدی خلق کنند.

مردم حماسه جدیدی را در انتخابات ۱۴۰۰ خلق کنند

 قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز یکشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان حمیدیه با اشاره به اینکه انقلاب در سال ۴۲ آغاز شد و تا زمانی که مردم حمایت گسترده‌ای ابراز نکردند انقلاب به پیروزی نرسید، اظهار کرد: امام راحل اعتقاد عمیقی به حضور مردم داشت و بدون پشتوانه مردم، اقدامی را انجام نمی‌داد.

استاندار خوزستان افزود: بلافاصله پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رفراندوم تعیین نظام برگزار شد و پس از آن هم تقریباً هر یک تا دو سال انتخابات برگزار شد و این در حالی است که در انقلاب‌های دیگر کشورها غالباً در چند سال اول انتخاباتی برگزار نمی‌شود تا زمانی که انقلابشان تثبیت شود.

وی یادآور شد: حضرت امام (ره) آن‌قدر به مردم اعتماد داشت که در سریع‌ترین زمان دستور برگزاری رفراندوم را داد و نکته مهم این است که در دوران هشت سال دفاع مقدس و با وجود اینکه برخی از شهرهای ما زیر آتش حملات دشمن بعثی بوده است اما انتخابات تعطیل نشد و این امر نشان از علاقه امام خمینی (ره) به مردم بود.

سلیمانی دشتکی تأکید کرد: مقام معظم رهبری نیز دقیقاً به همین صورت مسیر انقلاب را ادامه داد و امروز ما انتخابات را در پیش داریم و امیدوارم این انتخابات در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شود و مردم پای صندوق‌ها آمده و حماسه جدیدی خلق کنند.

وی اضافه کرد: هر وقت مردم همراهی و حضور گسترده داشته‌اند، نظام بیمه شده است و طمع دشمنان کاهش یافته و یا جرأت نکرده‌اند طمع‌ورزی کنند گرچه که این دشمنان همیشه علیه ما توطئه طراحی کرده‌اند اما این توطئه‌ها که هر کدام از آنها می‌توانست کشوری را از پا درآورد ولی با همبستگی و حضور مردم ایران خنثی شد.

استاندار خوزستان بیان کرد: تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه ما به ویژه از سال ۹۷ وضع و اعمال شد با هدف به زانو درآوردن مردم و نظام صورت گرفت به شکلی که مطابق پیش‌بینی‌های خود هدف‌گذاری کرده بود که ظرف ۶ ماه نظام جمهوری اسلامی را از میان بردارد که با ایستادگی مردم شکست خورد.

وی با اشاره به اینکه با وجود شکست دشمن در تحقق اهداف خود از تحریم‌ها اما این تحریم‌ها باعث شده که مشکلاتی گریبان گیر کشور شود و در کنار آن کرونا باعث افزایش مشکلات شد، یادآور شد: باید به خاطر داشت تحریم‌های ظالمانه آمریکا و کرونا عامل اصلی مشکلات کشور هستند و سطح این تحریم‌ها به صورتی است که ما حتی قادر نیستیم مطالبات خودمان را از کشورهای دوست و همسایه همچون عراق دریافت کنیم.

سلیمانی دشتکی گفت: مردم بدانند دلیل اصلی مشکلات اقتصادی و محدودیت‌های مربوط به مدیریت کرونا همین جنگ اقتصادی و تحریم‌ها بوده است و نظام کم‌کاری نکرده است و مسئولان کشور و مدیران استان به صورت شبانه‌روزی در حال کار و تلاش هستند و مردم از صندوق‌ها قهر نکنند چرا که قهر با صندوق کمک به اهداف دشمنان کشور است.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه