ارسال به دیگران پرینت

تاسیس زنجیره سوپر مارکت‌های مالی بانک صادرات

مدیرعامل بانک صادرات گفت: در تلاشیم که شعب، کارکرد سوپرمارکت مالی با زنجیره کامل را داشته باشند و با تمرکز بخشی بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی جامعه در بانک صادرات ایران، خدمات پرداخت و مدیریت ثروت را انجام دهند.

تاسیس زنجیره سوپر مارکت‌های مالی بانک صادرات

 حجت‌اله صیدی گفت: با ورود به سال جدید، برنامه «صاد ۱۴۰۰» را در پیش داریم تا بانک صادرات ایران بتواند به شکل جدید متناسب با قرن نو ظاهر شود و ۱۱۰ شعبه منتخب آن با سایر بانک‌ها هم از نظر محتوا و هم از حیث ظاهر متفاوت باشد. در تلاشیم که شعب، کارکرد سوپرمارکت مالی با زنجیره کامل را داشته باشند و با تمرکز بخشی بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی جامعه در بانک صادرات ایران، خدمات پرداخت و مدیریت ثروت را انجام دهند. ما برای تحقق این حرکت بزرگ به حمایت و همکاری تمامی همکاران نیاز داریم و باید موفقیت بانک صادرات ایران را در قرن آینده تضمین کنیم.

به گفته وی، اکنون بانک صادرات ایران از لحاظ منابع، مصارف، بهای تمام شده پول، نرخ موثر تسهیلات، مطالبات، سودآوری، ساختار مالی و ترکیب این اقلام در شرایط مناسبی است اما کارهای باقی مانده زیاد است.

وی از آماده شدن پیش‌نویس گزارش حسابرسی برای برگزاری مجمع سال ۱۳۹۹ بانک صادرات در روزهای آینده خبر داد و افزود: در صورت همکاری بانک مرکزی و سازمان بورس، مجمع بانک را با صورت‌های مالی مناسب تا پایان خرداد ماه برگزار خواهیم کرد.

صیدی اظهار کرد: خروج از ۸۵ هزار میلیارد ریال زیان و وارد شدن به منطقه سود کار دشوار و ارزشمندی بود که بابت آن از همه همکاران تشکر می‌کنم.

مدیرعامل بانک صادرات ایران همچنین از برنامه‌ریزی و آمادگی بانک برای جهش بزرگ‌تر خبر داد و گفت: بانک در پی خلق سود و دارایی و ارزش افزوده است و تلاش خواهیم کرد تا بانک صادرات ایران همواره در اوج باشد. اکنون بانک از لحاظ منابع، مصارف، بهای تمام شده پول، نرخ موثر تسهیلات، مطالبات، سودآوری و ساختار مالی و ترکیب این اقلام در شرایط مناسبی است اما کارهای باقیمانده زیاد است.

وی لزوم افزایش پرونده‌های اعتباری، کاهش بهای تمام‌شده پول و افزایش نرخ موثر تسهیلات را به عنوان سه راهبرد مهم خاطرنشان کرد و گفت: باید تلاش بیشتری انجام دهیم تا با برنامه‌ریزی جامع، شرایط برای افزایش منابع این مدیریت فراهم شود.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه