ارسال به دیگران پرینت

بودجه امسال خوزستان به ۵۰۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت

اهواز- نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه سال جاری استان خوزستان از سه هزار میلیارد تومان به پنج هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

بودجه امسال خوزستان به ۵۰۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت

 عبدالله ایزدپناه در نشست خبری مجمع نمایندگان خوزستان که در سالن جلسات اتاق بازرگانی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: رسالت نمایندگان مجلس و اصحاب رسانه به همدیگر نزدیک است و هر دو مطالبه گر هستیم و از بطن مردم آمده‌ایم تا مشکلات آنها را به قوه اجرایی منتقل کنیم؛ بنابراین نوع بیان و دیدگاه‌های هر دو نیز مشترک است.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس قانون‌گذار و ناظر هستند، افزود: حوزه من ۷۵۰ روستا با جغرافیای عظیمش یکی از محروم‌ترین حوزه‌های انتخابیه کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: بیمارستان باغملک سال‌ها رها شده بود که با پیگیری‌های بسیار به بهره‌برداری رسید و تخت‌های آن از ۹۶ تخته به بیش از ۱۴۰ تخت بیمارستانی افزایش پیدا کرد؛ همچنین برخی مشکلات درمانی ایذه را نیز حل کردیم.

ایزدپناه تأکید کرد: در حوزه راه نیز چهار خطه شدن جاده اهواز – هفتکل – باغملک – ایذه یکی از مشکلات اساسی حوزه انتخابیه من است که ۱۲۳ میلیارد اعتبار صرفاً برای یکی از پروژه‌های راه اختصاص داده شده است.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در حوزه آب نیز مشکل اساسی وجود دارد: اضافه کرد: بیشتر روستاها در خوزستان تنش آبی دارند و با اقدامات خوبی که انجام شده در چند ماه آینده به نتیجه مطلوبی دست پیدا می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه بودجه سال جاری استان خوزستان از سه هزار میلیارد تومان به پنج هزار میلیارد تومان افزایش یافته است، گفت: کاهش تبعیض، حمایت از معیشت و رفع محرومیت، شفافیت و حمایت از سلامت و خانواده از جمله محورهای اصلی تخصیص بودجه خوزستان هستند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه