ارسال به دیگران پرینت

"سارا شیربیگی" خانم گل فوتسال زنان ایران شد

کرمانشاه سارا شیربیگی ورزشکار کرمانشاهی تیم هیات فوتبال خراسان رضوی با به ثمر رساندن 27 گل در مرحله مقدماتی و نهایی لیگ امسال فوتسال زنان، برای ششمین سال متوالی در صدر جدول گلزنان این لیگ قرار گرفت.

"سارا شیربیگی" خانم گل فوتسال زنان ایران شد

این بانوی کرمانشاهی پس از کسب این عنوان در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به پایان رقابت های لیگ برتر فوتسال زنان و قرار گرفتن تیمش در جایگاه سوم این رقابت ها، اظهار کرد: لیگ امسال لیگ بسیار سختی بود و متاثر از شیوع بیماری کرونا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بخاطر شیوع این بیماری چند ماهی همه سالن ها تعطیل شد و همین موضوع کاهش سطح آمادگی بازیکنان فوتسال زنان را به نسبت سالهای قبل به همراه داشت.

ملی پوش فوتسال زنان ایران اضافه کرد: با شروع رقابت های لیگ امسال برای اولین بار تیم ها به دو گروه تقسیم شدند که از هر گروه هم دو تیم به مرحله نهایی صعود می کردند که در نهایت تیم ما از گروه خود به مرحله نهایی صعود کرد.

وی که تیمش در جایگاه سوم رقابت های لیگ برتر فوتسال زنان ایران ایستاده، اضافه کرد: در این دوره از رقابت های لیگ 27 گل به ثمر رساندم، اما دوست داشتم که شادی کسب این موفقیت همراه با قهرمانی تیمم بود.

شیربیگی تصریح کرد: البته شرایطی که امسال داشتم یک تفاوت دیگر هم با سالهای گذشته داشت و آن‌هم عمل جراحی بود که سال قبل به واسطه آسیب دیدگی از ناحیه پا داشتم.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه عمل جراحی که داشتم موفقیت آمیز نبود، اما با توجه به بازتوانی هایی که داشتم تا حدودی خود را برای این لیگ آماده کردم.

این بانوی ورزشکار کرمانشاهی که پیش از این یک بار هم لقب خانم گل آسیا را به خود اختصاص داده، اضافه کرد: اکنون که رقابت های لیگ تمام شده بنا دارم  دوباره برای آسیب دیدگی قدیمی ام یک عمل جراحی داشته باشم تا برای فصل آینده لیگ آماده تر شوم.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه