ارسال به دیگران پرینت

احتمال بسته شدن آسمان شهر ژنو در زمان برگزاری نشست پوتین و بایدن

سخنگوی وزارت دفاع سوئیس از احتمال بسته شدن آسمان ژنو به روی تمامی پروازها در زمان برگزاری نشست سران روسیه و آمریکا که قرار است در این شهر برگزار شود، خبر داد.

احتمال بسته شدن آسمان شهر ژنو در زمان برگزاری نشست پوتین و بایدن

 سخنگوی وزارت دفاع سوئیس از احتمال بسته شدن آسمان شهر ژنو، پایتخت این کشور به روی تمامی پروازها در زمان برگزاری نشست سران روسیه و آمریکا که قرار است در این شهر برگزار شود، خبر داد.

بر اساس این گزارش، «میرلی فلوری» سخنگوی وزارت دفاع سوئیس ضمن اعلام این خبر، هدف از این اقدام دولت سوئیس را تأمین حداکثری امنیت ژنو در زمان برگزاری نشست «ولادیمیر پوتین» و «جو بایدن» سران روسیه و آمریکا عنوان کرده و در ادامه تاکید کرد که هنوز تصمیم نهایی در این خصوص اتخاذ نشده است.

وی در جریان نشست خبری خود تاکید کرد: احتمالاً آسمان ژنو بسته می شود و مورد نظارت کامل قرار خواهد گرفت. تاکنون تصمیم نهایی در این خصوص اتخاذ نشده است و در حال آماده سازی شرایط هستیم.

لازم به ذکر است بر اساس اعلام منابع روسی و آمریکایی، نشست مشترک رؤسای جمهور روسیه و آمریکا قرار است در تاریخ ۱۶ ژوئن در شهر ژنو، پایتخت سوئیس برگزار شود.

این نخستین نشست مشترک رؤسای جمهور دو کشور از زمان به قدرت رسیدن جو بایدن محسوب شده و با توجه به تیرگی روابط دو کشور طی ماه‌های اخیر، از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه