ارسال به دیگران پرینت

آیت‌الله رییسی در دولت نیز ریشه‌های فساد را خواهند زد

مسئول هماهنگی ستادهای مردمی حامی آیت‌الله رییسی گفت: آیت‌الله رییسی در قوه قضاییه شاخه‌های فساد را می‌زدند، در دولت نیز ریشه‌های فساد را خواهند زد.

آیت‌الله رییسی در دولت نیز ریشه‌های فساد را خواهند زد

علیرضا افشار در نشست خبری که عصر امروز(شنبه، ۸ خرداد ۱۴۰۰)  برگزار شد، گفت: آقای رییسی در ابتدای ثبت‌نام، سیاستی را اعلام کردند که مردم همه با همت خود مشارکت داشته باشند و هر خانه یک ستاد انتخاباتی است؛ این موضوع به معنای این است که برای اولین‌بار حرکت مردمی را رقم می‌زنیم که از سطوح مردم شکل می‌گیرد و شروع می‌شود.

وی ادامه داد: ما از ستادهای مردمی در انتخابات ۱۴۰۰ دو ملاحظه را درخواست داریم، یکی اخلاق انتخاباتی و دیگری رعایت قانون و رعایت منشور انتخاباتی است که  برای همه لازم است. در واقع تخریب شخصیت‌ها و استفاده از روش‌هایی که محکوم هستند و تشریفات و هزینه‌های زاید باید کنار گذاشته شود. 
مسئول هماهنگی ستادهای مردمی حامی آیت‌الله رییسی تصریح کرد: ماموریت اولیه ستادهای مردمی و حتی تشکل های بسیار کوچک باید برای مشارکت حداکثری باشد زیرا دشمن تلاش زیادی می‌کند تا مردم را  برای شرکت در انتخابات مایوس کند؛ لذا ستادهای مردمی  برای رفع این تردیدهایی که در اذهان مردم هست ایجاد شده‌اند و حتی یک رای در جمهوری اسلامی ایران به معنای اقتدار نظام و دولت آینده است.

افشار ادامه داد: شاید گفته شود آیت‌الله رییسی رای بالایی دارد و نتیجه انتخابات معلوم است؛ ولی  این موضوع القائات دشمن است و باید همه عزیزان در ستادهای انتخاباتی هدف اولشان را مشارکت حداکثری قرار دهند.

وی افزود: آقای رییسی مردمی، مردم‌دار و متواضع و ساده‌زیست است و مدیریت قوی دارد و در مدتی که  در قوه قضاییه بود، رویکرد اصلی‌شان را برای حل مشکلات اقتصادی کشور تعیین کردند و نتایج خوبی هم گرفتیم. ان‌شاؤالله با این شرایط کشور و بصیرت ملت، برای تثبیت پایه‌های نظام با مشارکت گسترده انتخاباتی مواجه خواهیم شد.

وی افزود: شوراهای هماهنگی ستادهای مردمی در همه استان ها ایجاد خواهند شد و بیشترین تصمیمات باید در شوراهای مردمی در استان‌ها گرفته شود زیرا استان‌ها مسایل‌شان با هم متفاوت است‌. 

افشار تاکید کرد: ما سطوح مختلف فعالیت های انتخاباتی را داریم و در این راستا  از فامیل گرفته تا گروه‌ها و شبکه‌های اجتماعی تاثیرگذارند و وجود امکان در فضای مجازی باعث شده هزینه‌های انتخاباتی کاهش یابد. 

وی افزود: در شرایط فعلی استقبال گسترده‌ای که برای ستادهای مردمی ایجاد شده، رویکرد مثبتی است و ساماندهی ستادهای مردمی مهم است که از فردا در تمام استان‌ها شاهد آن خواهیم بود و تشکل‌هایی که در انتخابات ۱۴۰۰ ایجاد شد مثل پایداری و وحدت و... در کنار هم هستند و تمرکز بر مشارکت دارند.

وی ضمن تشکر از اصحاب رسانه گفت: در این امتحان الهی و در عرصه سیاسی، ملت ایران یک‌بار دیگر دشمنان و همچنین استکبار جهانی را ناکام خواهند کرد و  پیروزی را شاهد خواهیم بود و جشن خواهیم گرفت و شاهد دولت قوی و کارآمد برای رفع مشکلات کشور خواهیم بود. 
وی تاکید کرد: آیت‌الله رییسی در قوه قضاییه شاخه‌های فساد را می‌زدند و در دولت نیز ریشه‌های فساد را خواهند زد.

افشار در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که ابهامی در جامعه مطرح است که آقای  رییسی، فردی را برای ریاست ستادهای انتخاباتی  معین نکرده‌اند؟ گفت: هرچند دستورالعمل حکم‌ کتبی صادر نشده ولی شفاها اعلام شد و آقای نیکزاد در ستادهای رسمی در استان‌ها و من هم  برای ستادهای مردمی فعالیت خواهیم کرد و هر دو با دستور شفاهی ایشان عمل می‌کنیم. این ستادهای مردمی یک تشکل و هم‌افزایی بین هم دارند و رویکرد، مردمی است. البته همین ستادهای مردمی انسجام را نیاز دارند و آقای نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رییسی  است. 

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه