ارسال به دیگران پرینت

سایپا ۲ - فولاد یک| شانس سایپایی‌ها برای بقا بیشتر شد

دیدار دو تیم سایپا و فولاد با شکست شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

سایپا ۲ - فولاد یک| شانس سایپایی‌ها برای بقا بیشتر شد

 دیدار دو تیم سایپا و فولاد از ساعت ۱۹.۴۰ دقیقه در قالب یک دیدار معوقه از هفته بیست و یکم در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار شد که این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر یک سایپایی‌ها به پایان رسید.

 

دو تیم در نیمه اول چند فرصت‌ گلزنی روی دروازه یکدیگر به دست آوردند اما در گلزنی ناکام بودند تا این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم با فشار سایپایی‌ها آغاز شد و شوت حسین مالکی مهاجم این تیم با اختلاف کم از کنار دروازه محسن فروزان به بیرون رفت.

پس از حملات سایپا، فرشاد احمدزاده هافبک فولادی‌ها دروازه تیم میزبان را تهدید کرد اما موفق نبود.

در دقیقه ۷۲ ضربه سر امیرحسین حسین زاده مهاجم سایپا با واکنش خوب فروزان از دهانه دروازه دور شد.

در دقیقه ۷۶ سانتر ابولفضل جلالی و ضربه سر مجید علیاری وارد دروازه فولاد شد تا سایپایی‌ها با یک گل از حریف خود پیش بیفتند.

در دقیقه ۸۷ مهرداد حیدری یار تعویضی سایپا با فروزان تک به تک شد و توانست برای بار دوم تیمش را صاحب گل کند.

در ادامه حملات فولادی‌ها برای جبران گل خورده بیشتر شد و در اولین دقیقه از وقت‌های تلف شده فرشاد احمدزاده روی ضربه کرنر دروازه سایپا را باز کرد اما این تک گل کارساز نبود تا بازی با شکست شاگردان نکونام به پایان برسد.

سایپا با این پیروزی ۲۵ امتیازی شد و با وجود این‌که در سیزدهم باقی ماند اما اختلاف خود را با منطقه سقوط به ۴ امتیاز رساند. در مقابل فولادی‌ها فرصت نزدیک شدن به تیم‌های بالانشین را از دست دادند و با ۳۱ امتیاز و یک پله سقوط در رده هفتم قرار گرفتند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه