ارسال به دیگران پرینت

استان تهران ۶۰ هزار واحد مسکونی فاقد متقاضی مسکن ملی دارد

استاندارتهران گفت: در استان تهران ۶۰ هزار واحد مسکونی فاقد متقاضی مسکن ملی داریم که متقاضیان می‌توانند اگر ویژگی‌های آن را دارند ثبت نام کنند و ظرف ۲ سال این واحدها را تحویل بگیرند.

استان تهران ۶۰ هزار واحد مسکونی فاقد متقاضی مسکن ملی دارد

انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه در جلسه شورای مسکن با بیان اینکه ۷۲ هزار مسکن اقدام ملی سهم استان تهران است اظهار داشت: تاکنون ۱۲ هزار نفر ثبت‌نام خود را در این طرح نهایی و وجه پرداخت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه طرح مسکن اقدام ملی مشکلات زیرساختی و دریافت خدمات زیربنایی را ندارند گفت: در استان تهران ۶۰ هزار واحد مسکونی فاقد متقاضی مسکن ملی داریم و در این خصوص متقاضیان می‌توانند سامانه را مطالعه و اگر ویژگی‌های آن را دارند ثبت نام کنند و طبق زمان‌بندی ظرف ۲ سال این واحدها را تحویل بگیرند.

استاندار تهران در ادامه بر همکاری شهرداران استان تهران در خصوص ارائه خدمات به مسکن‌های طرح اقدام ملی تاکید کرد و بیان داشت: در این زمینه دستگاه‌های خدمات رسان اعلام آمادگی کرده اند تا نسبت به نصب انشعابات اقدامات لازم را انجام دهند.

محسنی بندپی افزود: مهمترین دستور کار اتمام پروژه‌های مسکن مهر بود که متقاضیان از چندین سال پیش ثبت نام کرده و پول آن را پرداخت کردند، در این راستا ۳۲۲ هزار واحد مسکن مهر در استان تهران داریم که ۸۵ درصد تحویل داده شده و ۱۵ درصد باقی مانده نیز تعیین تکلیف شد تا موانع آن برداشته شود.

 

استاندار تهران بیان داشت: با توجه به کمک شورای مسکن مقرر شد که از منابع داخلی شرکت شهرهای جدید پردیس و پرند و بدون تحمیل بار مالی به شهروندان اقدامات پیگیری شود و تا ۳۰ مردادماه واحدهای باقی مانده مانده تحویل داده شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • امیر ارسالی در

      مسکن اضافه داریم اما گران است کشور را به فلاکت رساندن اینها باید اعدام بشن

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه