ارسال به دیگران پرینت

مرزهای انگلیس دیجیتال سازی می شوند|کنترل جدی ورود پناهجویان

وزیر کشور انگلیس از طرح جدید لندن برای دیجیتال سازی مرزهای این کشور و کنترل شدید ورود پناهجویان و مجرمین به انگلیس خبر داد.

مرزهای انگلیس دیجیتال سازی می شوند|کنترل جدی ورود پناهجویان

 وزیر کشور انگلیس از دیجیتال سازی مرزهای این کشور جهت ثبت آمار ورود و خروج‌های دقیق در انگلیس خبر داد.

بر اساس این گزارش، در همین راستا «پریتی پاتل» در گفتگو با اسکای نیوز گفت: آنچه من به دنبال پیشنهاد آن (در جلسه هیأت دولت) هستم، ارائه یک استراتژی جدید برای مهاجرت‌های قانونی و مقررات مرزی است که در حقیقت نوعی چارچوب برای آینده (مهاجرت‌ها) ایجاد می‌کند و نه تنها مبتنی بر دیجیتال سازی مرزهای ما بوده بلکه قوانین مربوط به مهاجرت را نیز ساده‌تر می‌کند.

به گفته وزیر کشور انگلیس، این ساز و کار برای کنترل ورود و خروج آن دسته مجرمانی که علیرغم ارتکاب جرم در خارج از مرزهای انگلیس، به دلیل در دست داشتن گذرنامه یا ویزای معتبر، به راحتی وارد این کشور می‌شوند بسیار مؤثر خواهد بود.

گفته می‌شود این اقدام لندن، بخشی از استراتژی کلی دولت انگلیس در راستای کنترل مهاجرت‌های غیر قانونی و به ویژه پناهندگان پس از جدایی از اتحادیه اروپا به حساب می‌آید.

مساله مهاجرین غیر قانونی و لزوم ارائه خدمات حقوقی به آنها یکی از اختلافات عمده میان بروکسل و لندن محسوب شده و نقش بسزایی در فرآیند جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا موسوم به برگزیت ایفا کرد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه