ارسال به دیگران پرینت

۳۰۰ طرح اقتصادی در همدان در حال اجرا است

همدان_استاندار همدان گفت:بیش از ۳۰۰ طرح مهم اقتصادی در حوزه‌های مختلف در استان همدان در حال ساخت است.

۳۰۰ طرح اقتصادی در همدان در حال اجرا است

 سید سعید شاهرخی در مراسم افتتاح همزمان پروژه‌های ارتباطات روستاهای استان همدان و چهل نقطه دیگر کشور، که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد اظهار کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر دوم با دست پر در استان همدان حضور پیدا کرده‌اند که قابل تقدیر و تشکر است.

وی ادامه داد: اینکه کارگزاران دولت تدبیر و امید و همچنین با حمایت مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های مختلف و تأثیرگذاری در حوزه‌های مختلف استان همدان داشته و دارند.

استاندار همدان با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ طرح مهم اقتصادی در حوزه‌های مختلف در استان همدان در حال ساخت هستند، ادامه داد: استان همدان به مثابه یک کارگاه بزرگ سازندگی در حال فعالیت است.

شاهرخی با اشاره به اینکه همدان از استان‌های پیشرو در اتصال به شبکه ملی اطلاعات و ظرفیت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور است‌، گفت: تا کنون بیش از ۹۹ درصد یعنی ۹۰۷ روستا و خانواده‌های روستایی استان همدان به یکی از نیازهای مهم توسعه یعنی شبکه ملی اطلاعات دست پیدا کرده‌اند.

وی گفت: ۲۴ درصد از رشد زیرساخت‌های ارتباطات استان ظرف سه ماه اخیر حدفاصل بین سفر اول و سفر دوم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان انجام شده است.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه