ارسال به دیگران پرینت

پلیس اشغالگر به زور تظاهرات علیه بسته شدن محله الشیخ جراح متفرق کرد

نیروهای رژیم صهیونیستی در شهر قدس عصر امروز، شنبه به استفاده از بمب‌های صوتی و آب‌های پرفشار برای سرکوب تظاهرات علیه بسته شدن محله الشیخ جراح متوسل شدند.

پلیس اشغالگر به زور تظاهرات علیه بسته شدن محله الشیخ جراح متفرق کرد

خبرگزاری الشهاب اعلام کرد: نیروهای اشغالگر از شلنگ‌های آب پرفشار و بمب‌های صوتی برای متفرق کردن شرکت‌کنندگان در تظاهرات استفاده کردند.

این تظاهرات مقابل ورودی غربی محله الشیخ جراح علیه بسته شدن محله استفاده کردند.

به گفته منابع، علاوه بر ساکنان الشیخ جراح فعالان صلح شرکت کردند و شعارهایی در محکومیت محاصره محله الشیخ جراح و اقدامات نیروهای اشغالگر و شهرک‌نشینان در حق ساکنان فلسطینی محله سردادند. 

شرکت‌کنندگان خواستار ممانعت از اقدامات تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان اسرائیلی و لغو محاصره غیرقانونی ادامه دار محله از ۱۴ روز پیش شدند.

نیروهای اشغالگر از تظاهرات در ورودی محله ممانعت کردند در حالی‌که به شهرک‌نشینان اجازه دادند آزادانه اجازه ورود و خروج می‌دادند.

هلال احمر فلسطین از زخمی شدن یک فرد بر اثر بمب صوتی خبر داد که نیروهای اشغالگر از آن علیه تظاهرکنندگان استفاده کردند.

نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی به طور گسترده در ورودی محله الشیخ جراح مستقر شده و مانع از ورود شهروندان به خانه‌های تحت محاصره شدند. این شهروندان در معرض تهدید کوچاندن اجباری به نفع شهرک‌شینان قرار دارند.

اهالی الشیخ جراح در شهر قدس اشغالی خواستار همبستگی با آنها برای پایان دادن به محاصره اسرائیل علیه این محله شدند.

ساکنان محله خواستار حمایت از خودشان شدند و ساعت پنج عصر در اعتراض به محاصره تحمیلی نیروهای اشغالگر بر محله‌شان به محله رفتند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه