ارسال به دیگران پرینت

اولین لیگ کاراته یادبود سردار «شهید سلیمانی» در ورامین برگزار شد

ورامین- اولین لیگ کاراته یادبود سردار «شهید سلیمانی» طی روزهای ۲۹،‌ ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در ورامین برگزار شد

اولین لیگ کاراته یادبود سردار «شهید سلیمانی» در ورامین برگزار شد

طی روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ اولین دوره‌ی برگزاری لیگ کاراته ایران به نام یاد بود «شهید سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی» در مجتمع فرهنگی و ورزشی «هرندی» ورامین برگزار شد.

بر اساس این گزارش سبک «شورین کمپو کای کان ایران» برای اولین بار در تاریخ کاراته آزاد ایران اقدام به برگزاری لیگ برتر کرده است.

گفتنی است که این سبک به ریاست «شیهان سید محمد صالحی» با ۲۴ تیم در ۲ بخش آقایان و بانوان در رده‌های جوانان و بزرگسالان اقدام به برگزاری لیگ با کیفیت بسیار عالی در سطح استانداردهای جهانی نمود که دور اول آن در اسفند ماه ۹۹ با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی و اخذ مجوز از فدراسیون‌های کاراته و پزشکی ورزشی و همچنین ستاد مبارزه با کرونا در استان تهران و دور دوم آنکه هفته‌های چهارم، پنجم و ششم می‌باشد در تاریخ‌های ۲۹ و ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت در استان تهران مجموعه ورزشی «هرندی» برگزار شد.

لازم به ذکر است که حضور قهرمانان مطرح جهانی در کاراته آزاد و دیزاین بسیار عالی و با کیفیت در حد مسابقات جهانی از نقاط قوت این لیگ می‌باشد که با درایت و مدیریت توانمند و دلسوز سبک شیهان «سید محمد صالحی» پایه گذار سبک «کیوکوشین» کاراته در ایران باعث ایجاد انگیزه و شور و شوق مضاعف در کاراته آزاد شده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه