ارسال به دیگران پرینت

تعطیلی کارخانه صهیونیستی «اِلبیت» در شهر «لیسستر» انگلیس

جمعی از هواداران حقوق مردم فلسطین با تجمع در برابر کارخانه صهیونیستی البیت در شهر لیسستر انگلیس، این کارخانه تولید هواپیماهای بدون سرنشین را به تعطیلی کشاندند.

تعطیلی کارخانه صهیونیستی «اِلبیت» در شهر «لیسستر» انگلیس

شهروندان انگلیسی معترض به تجاوزات رژیم صهیونیستی، امروز با برپایی تجمع در برابر کارخانه صهیونیستی «اِلبیت سیستمز» در شهر لیسستر این کشور، کارخانه مذکور را به تعطیلی کشاندند.

بر اساس این گزارش، کارخانه صهیونیستی مذکور که بزرگترین واحد تولیدی خصوصی تولید هواپیماهای بدون سرنشین اسرائیلی محسوب می‌شود برای دومین روز پیاپی، بر اثر فشار تظاهرات کنندگان هوادار حقوق مردم فلسطین تعطیل شد.

در همین راستا، «هدی آموری» از بنیانگذاران کمپین اقدام «برای فلسطین» در انگلیس که رهبری تجمع امروز در شهر لیسستر را بر عهده داشت، گفت: هنوز حامیان (فلسطین) در صحنه حضور دارند و فعالان (طرفدار فلسطین) بر روی پشت بام ساختمان (کارخانه) حاضر هستند و به نظر نمی‌رسد که آنها به این زودی پایین بیایند، به همین خاطر نیز کارخانه برای دومین روز به تعطیلی کشانده شده است.

این فعال طرفدار حقوق فلسطینیان همچنین تاکید کرد علیرغم شکل‌گیری تظاهرات متعدد در برابر شعب دیگر این کارخانه صهیونیستی در سراسر انگلستان، این نخستین تجمع در برابر شعبه البیت در شهر لیسستر محسوب می‌شود.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه