ارسال به دیگران پرینت

مطالبه گری از شاخص‌های مهم شورای وحدت است

رئیس شورای وحدت گیلان بااشاره به اینکه مطالبه گری از شاخص‌های مهم شورای وحدت است، گفت: کاندیدا باید بعد از پیروزی در انتخابات به مردم پاسخگو باشند.

مطالبه گری از شاخص‌های مهم شورای وحدت است

حجت الاسلام محمد لاکانی عصر پنجشنبه در جلسه هماهنگی با رؤسای شورای وحدت شهرستان‌ها در رشت با اشاره به فعالیت‌های منسجم و مردمی شورای وحدت گیلان، اظهار کرد: علاوه بر ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز باید به عنوان دغدغه اعضا در شهرستان‌ها باشد تا با همت همگانی کاندیدا مقبول و مردمی را مورد حمایت قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه همه باید با اهداف متمرکز کار کنیم، گفت: کاندیدا شورای شهر و روستا باید با جدیت و وسواس با معیارهای حق مورد گزینش قرار بگیرند.

رئیس شورای وحدت استان گیلان بر نقش فعال و مطالبه گر شورای وحدت پس از انتخابات در طول چهار سال تأکید کرد و افزود: کاندیدا بدانند که اگر مورد حمایت قرار گرفتند بعد از پیروزی باید پاسخگو و در خدمت مردم بوده و رفع معضلات و دغدغه‌های حوزه انتخابیه را در دستور کار داشته باشند.

وی با بیان اینکه گیلان استانی ولایتمدار بوده و با پیروی از مذهب تشیع با اسلام آشنا شد، گفت: وحدت جریانات همسو در دستور کار بوده چرا که هدف یکی است و همه برای یک هدف در تلاش هستند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه