ارسال به دیگران پرینت

مشت محکمی بر دهان بدخواهان پیوستگی خاک روسیه خواهیم زد

رئیس جمهور روسیه طی سخنانی نسبت به فتنه پراکنی ها با هدف بر هم زدن پیوستگی قلمرو روسیه هشدار داد و گفت که مسکو مشت محکمی بر دهان عاملان این اقدامات خواهد زد.

مشت محکمی بر دهان بدخواهان پیوستگی خاک روسیه خواهیم زد

 «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه طی سخنانی نسبت به انجام هر گونه اقدام و تلاش برای به چالش کشیدن پیوستگی خاک کشورش توسط کشورهای بیگانه هشدار داد.

بر اساس این گزارش، ولادیمیر پوتین طی سخنانی با انتقاد صریح از شایعاتی که اخیراً مبنی بر «دست اندازی ظالمانه» روسیه بر منابع طبیعی سیبری عنوان می‌شوند، گفت که طرح چنین مباحثی در میان افکار عمومی اشتباه است.

رئیس جمهور روسیه بدون اشاره به اینکه کدام شخص یا گروهی چنین سخنانی مطرح کرده، نسبت به عواقب تند و جدی چنین اظهاراتی هشدار داد.

پوتین گفت: هر کسی بخواهد تلاشی در راستای جدا کردن حتی ذره‌ای از خاک روسیه داشته باشد، باید متوجه باشد که ما مشت محکمی بر دهان آنها خواهیم کوبید تا دیگر قادر به انجام چنین اقداماتی نباشند.

وی همچنین تقویت و به روز رسانی دائمی نیروها و تجهیزات نظامی ارتش روسیه را در راستای همین اقدام دانست.

هنوز مشخص نیست روی سخنان پوتین دقیقاً خطاب به کدام شخص یا گروهی بوده است؛ اما به تازگی شایعاتی در فضای مجازی مطرح شده که «مادلین آلبرایت» وزیر خارجه اسبق آمریکا طی اظهاراتی، مالکیت روسیه بر منابع طبیعی سیبری را ظالمانه و نامشروع خوانده است.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه