ارسال به دیگران پرینت

رسول خطیبی از تراکتور خداحافظی کرد

پس از شکست دو بر صفر تراکتور برابر آلومینیوم اراک در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور از جمع بازیکنان و اعضای این تیم خداحافظی کرد و به نوعی استعفایش را اعلام کرد.

رسول خطیبی از تراکتور خداحافظی کرد

پس از شکست دو بر صفر تراکتور برابر آلومینیوم اراک در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، رسول خطیبی ، سرمربی تیم فوتبال تراکتور از جمع بازیکنان و اعضای این تیم خداحافظی کرد و به نوعی استعفایش را اعلام کرد.

حواشی و اختلافات زیاد با دو کاپیتان تراکتور یعنی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه از جمله دلایل تاثیرگذار استعفای خطیبی بودند و او حتی حاضر نشد با تیم به تبریز برگردد. خطیبی پس از بازگشت از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، دو تساوی با تراکتور کسب کرده بود و در جام حذفی هم با قبول شکست برابر آلومینیوم اراک، تیمش از این مسابقات حذف شد.

 
 
 
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • حسین پورزاد پرسپولیسی 🌷🌷🌷 ارسالی در

      سلام ببینید همه بدونند رسول خطیبی در حد تیم تراکتور نبود چون تراکتور تیم بزرگ وپر هوادار با حاشیه های زیاد به نظر من هوادار کار بسیار عالی انجام داد ورفت چون خطیبی ارامش صبر وحوصله نداشت وبلد نبود با بازیکنانی مثل دژاگه که بازیکنی بزرگ بودند چطور بر خورد کن وتیم به ارامش برسون خطیبی به نظر بنده تیم تراکتور نابود کرد تراکتور سر مربی بزرگ مثل علی دایی وامیر قلعه نوعی میخواهد

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه