ارسال به دیگران پرینت

مجیدی: دیاباته را پس از داربی ندیدم| از بازیکنان راضی‌ام و به هواداران تبریک می‌گویم

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش نمایش متفاوتی در دو نیمه بازی با ذوب‌آهن داشته است.

مجیدی: دیاباته را پس از داربی ندیدم| از بازیکنان راضی‌ام و به هواداران تبریک می‌گویم

فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در نشست خبری پس از پیروزی تیمش دو بر یک تیمش برابر ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی  اظهار کرد: بازی امروز برای ما دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول اصلا خوب نبودیم ولی در نیمه دوم یکی از زیباترین بازی‌های استقلال را دیدیدم. متاسفانه دوباره از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم. در دو بازی گذشته مقابل ذوب‌آهن و پرسپولیس مستحق شکست نبودیم و باید با بازیکنانم صحبت کنم که از موقعیت‌ها استفاده کنند. در کل از بازیکنانم راضی هستم و به هواداران استقلال تبریک می‌گویم.

او درباره افت استقلال پس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: طبیعی است. در لیگ قهرمانان تیم‌های قدرتمندی حضور داشتند و بازی‌های سختی داشتیم. کلا تیم ما پس از بازگشت از این مسابقات خسته شد و داربی را هم پیش‌رو داشتیم. در کل تیم ما بسیار خسته است و شادابی قبل از تورنمنت را ندارد. هم‌چنین سه، چهار روز یک بار بازی کردند هم فشار آورده ولی سعی می‌کنیم که با استفاده از بازیکنان دیگرمان هم به بازیکنان‌مان استراحت بدهیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که تغییر برنامه بازی‌ها و این که باید به جای پدیده به مصاف صنعت نفت بروند تغییری در برنامه‌های او ایجاد می‌کند، بیان کرد: نه تغییری در برنامه‌ام ایجاد نمی‌کند.

مجیدی درباره تغییر نمایش استقلال در نیمه دوم توضیح داد: تعویض‌های ما روند مسابقه را تغییر داد. ما فرشید اسماعیلی را یک خط جلو بردیم و نتیجه داد.

او در ادامه درباره دلیل غیبت دیاباته بیان کرد: راستش را بخواهید، من او را پس از بازی پرسپولیس ندیدم و کادر پزشکی به من گفت که او پایش درد می‌کند و فکر می‌کنم که فیزیوتراپی می‌کند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه