ارسال به دیگران پرینت

نتایج کمانداران در پایان مرحله مقدماتی | زهرا نعمتی حذف شد

رقابت‌های جام جهانی تیر و کمان در لوزان با برگزاری دیدارهای کمانداران کشورمان در مرحله مقدماتی و تعیین وضعیت آنها برای مرحله حذفی پیگیری شد.

نتایج کمانداران در پایان مرحله مقدماتی | زهرا نعمتی حذف شد

جام جهانی تیر و کمان با برگزاری رقابت‌های مقدماتی ریکرو بانوان در لوزان سوئیس پیگیری شد.

در این مرحله از مسابقات و در دور نخست سوگند رحمانی با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب حریفی از ترکیه شد و از جدول مسابقات کنار رفت. شیوا شجاع‌مهر برابر نماینده بریتانیا با نتیجه ۶ بر ۵ به پیروزی رسید و فردا باید با کمانداری از مغولستان دیدار کند. زهرا نعمتی در دور نخست مسابقات با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب نماینده کلمبیا شد و حذف شد.

مهتا عبدالهی که در این دور استراحت داشت فردا به مصاف کمانداری از اسپانیا می‌رود. همچنین در بخش کامپوند مردان و پایان در مرحله مقدماتی، اکبر احمدی در رده ۳۲ قرار گرفت و باید فردا با نماینده هلند دیدار کند. محمدصالح پالیزبان در رده هفدهم قرار گرفت و پس از استراحت در دور نخست، فردا به مصاف کمانداری از آمریکا می‌رود. آرمین پاکزاد در رده ۴۱ قرار گرفت و فردا به مصاف کمانداری از سوئیس می‌رود.

سید حسام الدین کوثر نیز با ایستادن در رده بیست و هفتم باید فردا با کمانداری از بنگلادش دیدار کند. تیم ریکرو بانوان نیز با ایستادن در رده سیزدهم باید با روسیه در دیدار نخست بازی کند. تیم کامپوند مردان ایران نیز با ایستادن در رده نهم، باید در دور نخست مسابقات حذفی با هلند دیدار کند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه