ارسال به دیگران پرینت

آمریکا با دروغ‌پردازی چشم خود را بر آسیب‌ها به فلسطینیان بسته است

وزیر امور خارجه چین امروز در نشست شورای امنیت درباره جنایت های رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی تصریح کرد: آمریکا با دروغ‌پردازی چشم خود را بر آسیب‌ها به فلسطینیان بسته است.

آمریکا با دروغ‌پردازی چشم خود را بر آسیب‌ها به فلسطینیان بسته است

 وانگ یی وزیر امور خارجه چین امروز یکشنبه در نشست شورای امنیت سازمان ملل در سخنانی اعلام کرد: آمریکا در قبال درگیری های میان فلسطین و اسرائیل موضع عادلانه ای اتخاذ کند.

وزیر امور خارجه چین در ادامه تصریح کرد: ریاکاری آمریکا در موضوع حقوق بشر از سوی جامعه بین الملل مورد انتقاد قرار دارد. آمریکا با اتهامات واهی و دروغ پردازی هایی مانند موضوع حقوق بشر به عنوان ابزاری سیاسی برای سرکوب سایر کشورها استفاده می کند. در موضوع فلسطین تعداد زیادی از مسلمانان در درگیری ها آسیب دیده اند اما آنها چشمان خود را بسته اند.

وانگ یی در ادامه افزود: ما باید بتوانیم بزرگ‌ترین آیینه جهان را با هم درست کنیم و آن را به آمریکا بدهیم تا بتواند به خود خوب نگاه کند. ‌اعضای شورای امنیت در خصوص مردم فلسطین ابراز نگرانی کرده و از شورای امنیت خواسته اند تا نقش خود را در راستای ارتقاء صلح و کاهش تنش ها ایفا کند؛ اما آمریکا به شیوه ای انحصاری در عملکرد شورای امنیت سازمان ملل مانع تراشی می کند.

به گزارش المیادین، وی در ادامه تأکید کرد: متأسفیم که آمریکا با مانع تراشی خود مانع از دست یابی به توافقی درباره درگیری ها میان فلسطینیان و اسراییل شد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه