ارسال به دیگران پرینت

لزوم تلاش کمیته آموزش برای کاهش دغدغه والدین در زمان امتحانات

استاندار گیلان با اشاره به برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری، گفت: کمیته آموزش برای کاهش دغدغه والدین در زمان امتحانات تلاش کند.

لزوم تلاش کمیته آموزش برای کاهش دغدغه والدین در زمان امتحانات

ارسلان زارع شنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا گیلان ضمن قدردانی از شهروندان گیلانی برای برگزاری مراسم شیء های احیای و نماز عید فطر در فضای باز و با رعایت دستور العمل های بهداشتی، اظهار کرد: با مشارکت مردم و تلاش کادر درمان و پرستاران از پیک چهارم کرونا نیز گذر کردیم و این مشارکت‌های باید ادامه دار باشد.

وی با بیان اینکه شاهد روند نزولی در تعداد ابتلاها و بسترهای کرونا در استان گیلان هستیم، افزود: این وضعیت شکننده است و شهروندان باید همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و عادی انگاری زمینه افزایش مجدد تعداد مبتلایان را فراهم می‌کند.

استاندار گیلان در ادامه با اشاره به اینکه باید میزان رعایت دستور العمل ها به ویژه در برخی اصناف همچنان پایین است، گفت: باید میزان رعایت دستور العمل ها را به بالای ۹۰ درصد برسانیم.

وی با اشاره به اینکه استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، پرهیز از شکل‌گیری اجتماعات انسانی و دورهمی و نیز حضور نیافتن در اماکن شلوغ باید از سوی شهروندان مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: توجه به اصول بهداشتی بر اساس سطح بالای فرهنگ گیلانیان، باید مورد اهتمام جدی هم‌استانی‌ها قرار گیرد.

زارع همچنین بر تشدید نظارت بر عملکرد اصناف به ویژه نانوایی‌ها، سوپر مارکت ها و فروشگاه‌های بزرگ تأکید و اضافه کرد: اصناف، صاحبان مشاغل و کسب و کارها نیز باید نسبت به رعایت کامل توصیه‌ها توجه لازم را داشته باشند.

استاندار گیلان همچنین خواستار استمرار در تولید محتواهای آموزشی و آگاهی بخشی با موضوع کرونا از سوی رسانه‌ها شد، گفت: با توجه به برگزاری حضور امتحانات نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم کمیته آموزش با تمام توان در راستای فراهم کردن بهترین شرایط برای برگزاری امتحانات تلاش کند تا دغدغه والدین نیز کم شود.

وی با اشاره به افزایش تولید واکسن ایرانی کرونا از ماه‌های آینده خواستار پیش بینی تمهیدات لازم برای تعیین مراکز تزریق واکسن در تمام شهرستان توسط فرمانداران شد و اظهار کرد: در این زمینه از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها، سپاه، بسیج، بخش خصوصی و اماکن مذهبی وسیع موجود با تهویه مناسب هستیم.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه